Väčšinou keď nám napadne značka Recaro, každého napadnú špičkové športové sedadlá pre superšporty, závodné špeciály a podobne.
Avšak Recaro ponúka detské sedačky už niekoľko rokov, a práve vypustili novú modelovú radu ProSeries. Nová rada zahŕňa tri rôzne nové detské sedačky, rôzne nastavovateľné sedačky ProRide, ktoré môžu byť umiestnené vzadu, alebo vpredu a môžu sa v nich prevážať novorodenci alebo malé deti.
Ako deti rastú, ProSport a ProBooster sú k dispozícií pre deti do 55 kilogramov. Sedadlá všetkých typov obsahujú penu, ktorá pohlcuje energiu a majú nastaviteľné opierky hlavy, takže deti dostanú optimálnu ochranu. Samozrejme, rovnako ako s Recaro sedačkami pre dospelých, si priplatíte za prémium značku oproti konkurencii, ale veríme, že to bude cena, ktorú zaplatíte za vyššiu bezpečnosť a kvalitu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?