Audi A7 Sportback - napodruhé oficiálně

Marek Litzman, 27. července 2010, 12:41 Google+

Po prvních snímcích, které jsme ukázali již před pár dny, tu máme oficiální představení doprovázené sadou fotek.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A7

A7 | foto: Audi

Sdílejte článek

Audi se nepodařilo udržet fotky svého modelu A7 a pravidelný čtenář jistě již zachytil neoficiální představení v tomto článku. Nová A7 vychází se staršího konceptu Sportback Concept, oproti kterému ale zmizelo ostré řezání přední části a "obličej" novinky tak trochu "otupěl."

Fotky jsou pěkné, co z nich ale nevyčtete je, že novinka měří na délku 497 cm a je tak opravdu dlouhým vozem. Ani za šířku 191 cm a výšku 142 cm se nemusí stydět. Prostor pro čtyři cestující by tím měl být zaručen, objem kufru 535 litrů, po sklopení sedadel dokonce 1390 litrů, zase ručí za dostatečný prostor pro bagáž na dlouhé cesty. Právě na ty je nové Audi předurčeno. Hltání tisíců kilometrů dálnic a rychlých silnic je něčím, v čem by měl nový Sportback vynikat.

Audi nikoliv překvapivě do své novinky natloukla obrovské množství elektroniky, která se v dnešním světě superluxusních vozů stává pomalu standardem. Mluvím zejména o adaptivním tempomatu se schopností samočinně brzdit v krizových situacích, pomocníkovi, který dokáže vůz udržet v jízdním pruhu a sám jemně otáčet volantem, nebo třeba o automatickém parkovacím pomocníkovi. Ten si přeměří mezeru mezi vozy a sám do ní zajede.

K dispozici bude čtveřice motorů, alespoň zpočátku. Základem se stane šestiválec 2,8 FSi o výkonu 204 koní. Silnější šestiválec má o dvě deci více, zato o sto koní vyšší výkon. Může za to kompresor. Dvojice dieselů má objem 3,0 litru a výkon 204 a 245 koní.

Manuál nebude vůbec v nabídce, k jednotlivým motorům bude k dispozici buď bezestupňová převodovka Multitronic, nebo dvouspojkový automat S-Tronic. Koupit bude možné jak pohon přední nápravy, tak i obou náprav, u vyšších verzí bude pohon všech kol standardem, jak je u Audi zvykem.

Známe dokonce už i některé ceny, víme tedy, že A7 se bude prodávat za cenu od 1 331 200 korun s DPH s motorem 2,8 FSI, silnější 3,0 TFSI Quattro bude stát 1 599 000. Diesely budou mít cenovky znějící na 1 409 200 a 1 583 400 korun.

Vytisknout

Diskuze: Audi A7 Sportback - napodruhé oficiálně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Gran Coupe

BMW Gran Coupe: za dva roky do výroby

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud