Automobilový interiér je tak isto dôležitý ako exteriér, keď sa auto chystá do predaja.
Volkswagen má s Foxom prepracovaný útok na brazílsky trh. Chce klásť osobitný dôraz na interiér, ktorý zmenil z low-endového na high-endový. Po lopate - interiér je modernejší a novší. Šikovnou reklamnou vie Volkswagen svoj Fox prestrčiť do popredia záujmu. Na pomoc prišla originálna reklamná agentúra AlmapBBDO.
Majstrovská reklama okamžite prilepí oči na túto reklamu, keď uvidíte Fox ako má vymenený exteriér s interiérom. Oči vám behajú hore dolu, ako to vlatne vymenili. Interiér, ktorý bol predtým vystavený kritike, bol zmenený na interiér, ktorý je v rovnakom štýle v akom sú aj ostatné modely Volkswagenu. Fox tým dostal viac šmrncu a môže so svojimi sokmi Chevroletom Agila a Fordom Fiesta zvádzať dramatické boje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.