Aston Martin podrobil svůj dlouhověký model DB9 menšímu omlazení. Není příliš vidět, ale pomůže.
Na nadčasovém designu Aston Martinu DB9 není ani v nejmenším znát, že se tento skvělý vůz vyrábí už dlouhých sedm let. To by pomalu měla být meta pro obměnu, Aston ale zatím jen faceliftuje.
Čtyřmístný dvanáctiválcový supersport dostane novou přední masku, která, řekl bych, působí o něco méně dynamicky. Kromě tohoto hlavního poznávacího znaku by se po celém voze mělo nacházet ještě několik dalších změn, na ty ale už je třeba jít s lupou. Zkrátka proč měnit to, co je dobré.
Šestilitrový dvanáctiválec zůstává na svém, tedy na 470 koních, výkonům na silnici ale pomůže systém adaptivního pružení, který již známe z novějších modelů, například DBS a Rapide. Naopak z nabídky zmizí sportovní paket, podle Astonu je změna v pružení pravděpodobně dostatečná.
Vzhledem k tomu, že Aston tuto novinku spíše tajil, je nyní již rozjeta výroba a k zákazníkům se inovované modely dostanou co nevidět.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.