Taiwan, od Číny napůl odštěpený ostrov, má také své automobilky. Ukázalo se například zajímavé SUV Luxgen7.
Není to žádný drobeček, už sám název napovídá, že cílem je luxus. Tohle SUV je stejně široké jako Mercedes Benz ML, ale je o kousek delší.
Díky tomu je, slovy automobilky, nejprostornější ve třídě. Vybavením nijak nezaostává, protože velký displej uprostřed palubní desky ukrývá pokročilý palubní systém, k dispozici je i noční vidění, sledování slepých úhlů a systém varující před opuštěním jízdního pruhu.
Co ale Mercedes ani žádný konkurent nemá, já originální systém ochrany proti zlodějům. Případného nenechavce totiž nepustí k volantu sedačka, která se při zamčení vozu automaticky natlačí co možná nejblíže k volantu
Velice příjemná je cena tohoto luxusního vozu. Ta totiž začíná jen na necelých šesti stech tisících korunách, což není za podobné auto mnoho.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?