Citroën C4: Galský konzervativec

Jan Ševčík, 1. června 2010, 11:04 Google+

Francouzi vypustili první informace a snímky o připravované nové generaci modelu C4. Oficiální premiéra proběhne letos na podzim na autosalonu v Paříži.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C4

C4 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

C4 v nové verzi už nebude vznikat ve dvou variantách karoserie. Pro mnohé charizmatické a atraktivní Coupé se ruší, tedy spíše přejmenovává na novinkovou DS4. Nová C4 tedy bude prodávána pouze jako pětidveřový hatchback. Jako konkurent Focusu, Golfu a Méganu to rozhodně nebude mít snadné.

U nové C4 je ze strany Citroënu patrný konzervativní přístup, automobilka si od něj patrně slibuje získání většího počtu zákazníků než u předchozí poněkud excentrické generace. Vzhledově vychází C4 ze studie High Rider.

Karoserie se proti předcházející generaci poněkud zvětšila, ta nová bude měřit 4,33 m na délku, 1,79 m do šířky a 1,49 m na výšku. Zavazadelník se zvětšil o 82 litrů na slušných 408 litrů.

K pohonu novinky Citroën zvolil 3 zážehové jednotky (1,4 VTi 95, 1,6 VTi 120 a 1,6 THP 155). Milovníci nafty mohou vybírat také ze 3 motorizací (1,6 HDi 90, 1,6 HDi 110 a 2,0 HDi 150).

V interiéru se konzervativnější přístup projevil nahrazením volantu s pevným středem za volant klasického střihu a digitální přístrojový panel nahradily konvenčně řešené přístroje.

Nová C4 by měla k zákazníkům zamířit již po své světové výstavní premiéře, tedy letos na podzim.

 

Vytisknout

Diskuze: Citroën C4: Galský konzervativec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

G35 kupé

Vznikne Infiniti Performance Division ?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud