Zastoupení francouzské automobilky v Brazílii připravilo speciální model AirCross. Ten vychází z modelu C3 Picasso.
C3 Picasso se v Brazílii neprodává. Z důvodu oblíbenosti offroadových variant kompaktů na brazilském trhu se dá očekávat prodejní úspěch modelu AirCross. AirCross se od C3 Picasso odlišuje zvýšením světlé výšky, dostal rádoby offoadový chromový paket doplněný černým oplastováním. Specialitkou je stylové umístění rezervy na víku kufru a střešní lyžiny táhnoucí se už od kapoty.AirCross bude nabízen výlučně s benzinovým agregátem o objemu 1,6 litru a výkonu 110 koní. Podle brazilských zvyklostí bude schopen spalovat i etanol.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?