Zastoupení francouzské automobilky v Brazílii připravilo speciální model AirCross. Ten vychází z modelu C3 Picasso.
C3 Picasso se v Brazílii neprodává. Z důvodu oblíbenosti offroadových variant kompaktů na brazilském trhu se dá očekávat prodejní úspěch modelu AirCross. AirCross se od C3 Picasso odlišuje zvýšením světlé výšky, dostal rádoby offoadový chromový paket doplněný černým oplastováním. Specialitkou je stylové umístění rezervy na víku kufru a střešní lyžiny táhnoucí se už od kapoty.AirCross bude nabízen výlučně s benzinovým agregátem o objemu 1,6 litru a výkonu 110 koní. Podle brazilských zvyklostí bude schopen spalovat i etanol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.