Na výběr bude mít zákazník z pestré palety výhradně přeplňovaných motorů. Benzinové čtyřválce 1,6T (180 koní), 2,0T (220 koní) a šestiválec 2,8T (300 koní). Milovníci nafty mohou volit mezi 2,0 TiD (160 koní) a 2,0 TTiD (190 koní). Lze si zvolit šestistupňovou manuální převodovku nebo šestistupňový automat Sentronic SWC pro všechny verze, s výjimkou 1,6T tu lze mít výhradně s manuálem a špičkovou 2,8T lze mít výhradně s automatem.
Poháněna je přední náprava, verze 2,8T standardně využívá systém XWD což značí připojitelný pohon zadních kol přes spojku Haldex. Systém XWD můžete dostat i do verze 2,0T.
K výbavám, základní Vector SE obsahuje zásuvky AUX a USB, integrovaný systém Bluetooth, startování tlačítkem, vyhřívaná přední sedadla, parkovací asistent, dešťový senzor, duální klimatizaci, tempomat a sedmnáctipalcové elektrony. Bohatší výbava Aero nabídne navíc ještě devatenáctipalcová kola, nárazníky v designu Aero, dvojité koncovky výfuku, bixenonové světlomety s ostřikovači, sportovní sedadla, přitvrzený podvozek a hliníkové pedály.
Dále bude možno 9-5 dovybavit například head-up informačním displejem, bixenonovými světlomety, adaptivním podvozkem a bezklíčový vstupem.
Ceny , přepočet z cen pro Británii v aktuálním kurzu:
Vector SE, 2,0TiD - 26 495 liber (750 100 Kč)
Vector SE, 2,0TTiD – 28 495 liber (750 100 Kč)
Vector SE, 1,6T – 26 695 liber (755 762 Kč)
Vector SE, 2,0T – 28 195 liber (798 228 Kč)
Aero 2,2 TTiD – 31 495 liber (891 655 Kč)
Aero 2,0T – 31 195 liber (883 161 Kč)
Aero 2,8T – 37 995 liber (1 075 677 Kč)
Zdá se tedy, že má model 9-5 pod křídly Spykeru dobře nakročeno.