BMW uveřejnilo první informace a snímky k novému kombi řady 5. Její oficiální premiéra proběhne 10.dubna na letošním autosalonu v Lipsku.
Nová řada 5 Touring vychází ze sedanu řady F10. Působí velmi dynamickým dojmem oproti předcházející „Bangleovo“ generaci. Prakticky založené zákazníky potěší nárůst objemu zavazadlového prostoru na 560 litrů (+ 60 litrů). Nová generace přinese modernější technologie zastoupené osmistupňovou převodovkou , systémem Start/Stop a systémem aktivního řízení.Bude možno volit ze čtyř variant pohonných jednotek – 520d (184 koní), 530d (245 koní), 523i (204 koní) a 535 (306 koní). Jak už je u BMW zvykem nemohou chybět varianty EfficientDynamics, ty obsahují zmíněný systém Start/Stop, pneumatiky se sníženým valivým odporem a aerodynamické úpravy karoserie.K zákazníkům by se nové kombi mělo dostat letos v září.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.