Automobilka Isuzu se vrací na český trh. Stane se tak prostřednictvím Německého zastoupení značky Isuzu. Prvotním úkolem dovozce bude vybudování prodejní a servisní sítě.
V porevolučním období byly vozy Isuzu prodávany v síti Opel. Můžeme vzpomenout například užitkový typ Midi. Isuzu však stálo i za teréními modely značky Opel, jako Frontera a Monterey. Nyní Isuzu nabídne pick-up D-Max. Jedná se o robusní automobil dostupný v mnoha variantách. Zákazník bude mít možnost volby ze třech typů kabin: Single Cab, Space Cab a Double Cab. K dispozici budou dva čtyřválcové turbodiesely Common-Rail 2,5 litru (100kW, 280 N.m) a 3,0 litru (120kW, 360 N.m). Obě verze získáte s pětistupňovou manuální převodovkou, k třílitru máte možnost zvolit čtyřstupňový automat.Pohony jsou k dispozici ve dvou variantách - 2WD a 4WD. Verze 2WD je vyhrazena pro základní variantu 2,5 litru Single Cab. Všechny ostatní varianty jsou k mání výhradně ve verzi 4WD s pohonem všech kol.D-Max bude prodáván ve dvou výbavách: Basic a Custom. Základní varianta Basic nabídne centrální zamykání, klimatizaci a elektricky ovládaná okna. Vyšší výbava Custom přidává nárazníky v barvě karoserie, chromované doplňky karoserie, elektrony a volant potažený kůží.D-Max je možno upravit na míru každého zákazníka, k dispozici je mnoho nástaveb, variant pro řemeslníky, lesníky atd. Míru individualizace zvyšuje bohatá nabídka příslušenství. Ceny začínají pro základní verzi (2,5 l Space Cab 2WD) na 430 tisíc Kč bez DPH. Verze 4WD jsou k mání v rozpětí 515 až 715 tisíc Kč bez DPH.Zdá se že na trhu roste schopná konkurence pro Nissan NP 300, Mitsubishi L200 a Toyotu Hilux.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?