Po neúmyslném úniku prvních fotek malého Lexusu jsou tu konečně první oficiální snímky a technické detaily nového levného Lexusu.
Nový nejmenší Lexus velmi očividně vychází ze studie, kterou automobilka prezentovala na minulém autosalonu ve Frankfurtu. Po menších úpravách, které vůz přiblížily více k normálu, tu máme finální vůz.
Ten z technické stránky ukrývá zatím jedinou motorizaci, kterými Lexus obvykle příliš neplýtvá. Pod kapotou tedy najdeme benzín o výkonu 1,8 litru, kterému vypomáhá elektromotor. Ano, Lexus CT 200h je hybrid. A pokud máte pocit, že podobné parametry jste již viděli, nemýlíte se, vnitřnosti jsou převzaté z Toyoty Prius. Výkon zatím neznáme, víme jen, že Prius má výkon 136 koní a byť je možné, že si Lexus motorizaci trochu odladí, nebude se výsledek od Priusu příliš lišit.
Motor spolupracuje s převodovkou typu CVT a dokáže jet dva kilometry v čistě elektrickém režimu. Řidič může volit mezi ekonomickým, normálním a sportovním režimem.
V interiéru kvitujeme asymetrickou palubní desku, jsme toho názoru, že přílišná symetrie škodí ergonomii.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?