Hochům od Audi nějak utekly snímky nové RS5 ještě před její oficiální premiérou v Ženevě. Takže se pojďme podívat co o ní zatím víme.
RS5 nebude chybět klasický bodykit RS od Audi, což zahrnuje především obří nasávací otvory v předním nárazníku a decentní spoiler na víku kufru. Celek doplní obří pětipaprskové elektrony a větrané kotouče osazené výraznými červenými třmeny. Bohužel zatím z Ingolstadtu unikla jen část prospektu ve kterém se nic nepíše o technických datech. Zatím víme jen že bude k dispozici výhradně se sedmistupňovou automatikou s dvojitou spojkou S-tronic. Který z motorů Audi bude pod kapotou zatím nevíme. Můžeme se jen domnívat že by mohlo jít o 4,2 V8 (420 koní) z RS4 nebo o 5,2 V10 (571 koní) z monstrózního RS6. Ovšem nelze vyloučit ani nasazení posíleného 3,0 V6 TFSI z S4. Takže se nechme překvapit, v Ženevě se to jistě dozvíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.