Nissan Patrol – konec starých časů

Jan Ševčík, 14. února 2010, 10:23 Google+

Nissan představil ve Spojených arabských emirátech novou generaci modelu Patrol. Jak je na první pohled patrné, tak už to nebude ten starý Patrol primárně určený pro výlety mimo civilizaci. Už vizáží se podobá svému největšímu konkurentovi Toyotě Land Cruiser.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Patrol

Patrol | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

To co bude asi nejvíce zajímat milovníky offroadů, je konstrukce podvozku nového Patrolu. Ten již nevyužívá tuhých náprav, ale nezávislého zavěšení. Zde asi zapřísáhlé offroaďáky zklameme a Patrol nové generace okamžitě zavrhnou. Tato cesta se ovšem jeví jako logická, dnešní klientela už má jiné náročnější požadavky na chování vozu na běžných komunikacích.

Ale zpět k prozatím odtajněným informacím o nové generaci Patrolu. Pod kapotou se objeví 5,6 litrový benzinový motor V8, využívající přímého vstřikování paliva. Jednotka dodává vozu slušný výkon 400 koňských sil, ten je přenášen přes sedmistupňovou automatickou převodovku na všechna kola. Řidič může volit ze čtyř režimů pohonu - dlažba, písek, skály a sníh. Patrol je vybaven systémem pro sjíždění svahů Hill Start Assist.

Prozatím se objevili informace pouze o pětidveřové variantě Wagon. Zda se objeví i krátká třídveřová varianta, jak to bylo u předchozí generace Patrolu, zatím není známo.

Exteriér nového Patrolu je skutečně impozantní, designově rozvíjí témata použitá na Pathfinderu.

Interiéru vládne kůže a dřevo. Nechybí využití moderních informačních systémů. Předpokládá se že Patrol se bude na vybraných trzích prodávat jako Infinity QX56. Se značkou Infinity ostatně vzhled interiéru na první pohled koresponduje.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Patrol – konec starých časů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Hennessey

Hennessey VelociRaptor 500 – když 320 koní v pick-upu nestačí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud