Evora Cup byla náležitě odlehčena o 200 kg na 1,2 tuny. Motor Toyota V6 prošel zvýšením objemu z 3,5 na 4,0 litru, výkon poskočil ze sériových 280 koní na 395 koňských sil. Pro závodní použití byl vybaven suchou klikovou skříní. Výkon je přenášen přes sekvenční šestistupňovou převodovku na zadní nápravu. Podvozek je plně nastavitelný, náležitě posílena byla i brzdová soustava. Vůz dostal aerodynamické prvky vyvinuté Dallarou. Samozřejmostí pro nasazení na okruzích je použití trubkového ochranného rámu, hasícího přístroje a dalších bezpečnostních prvků.
Stroj byl představen na Autosport International Racing Car Show v Birminghamu, v barvě Epsom Green s pruhem v odstínu Solar Yellow. Je očekávána prodejní cena 120 tisíc liber bez daně.
Lotus tímto modelem vstupuje do společnosti BMW, Maserati a Aston Martinu, kteří již své modely pro třídu GT4 postavily.
Komerční sdělení