Tata na autosalonu v Díllí představila další superlevné auto. Spolu s Nanem bude tvořit základ nabídky, tentokrát trochu užitkovější.
Tata Magic Iris je na první pohled příbuzná s Nanem, pokud ne technicky (Tata neuvedla podrobnosti), tak určitě svojí filosofií.
Zatímco Nano bylo stvořeno jako lepší náhrada skútrů a motorek, na kterých v Indii převážejí klidně i celé rodiny, Magic Iris si brousí zuby na různé rikši a tříkolky, které slouží třeba jako taxíky.
Magic Iris je v podstatě maličký užitkový vůz, zatím je ale představen jako osobní. Nabídne "místo" až pěti lidem, dvěma vepředu a třem na lavici vzadu.
Na pohon je použit maličký motůrkem 0,6 litru, jehož výkon je 11 koní. Prázdné auto pojede až 55 km/h, jenže oproti rikšám, které jsou běžně taženy silou lidskou (ať už ručně, nebo bicyklem) je to stále dobré.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?