V dnešní době je důležitou součástí image vozu kromě jeho vzhledu i to jak svítí. Mercedes se proto rozhodl ucelit modelovou řadu.
BMW využívá svých "angel eyes", Audi má křivku z LED diod ve světlech a Mercedesu jasný obrys světel pro denní svícení dosud chyběl.
Nyní se automobilka rozhodla dodávat do svých modelů nízko položený pás LED světel jako jednotící prvek všech mercedesů.
Nyní ho dostala i třída C, automobilka ale kupodivu neuděalal větší facelift, jen zařadila tato světla do nabídky. Úplně potichu a bez popmy, fotky se prostě objevily v katalogu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.