Caterham, malá automobilka z Británie, nečekaně představila nejslabší verzí své prémiové řady CSR.
Caterham v současné době se v řadě CSR nabízí tři modely, CSR 200, CSR 260 a CSR 260 Superlight. Čtvrtý do party bude zatím nejslabší.
Caterham CSR 175 nabídne i tak dostatečný výkon 175 koní. Automobilka neuvedla přesné technické údaje, nicméně lze očekávat, že hmotnost bude stejná jako u dvou silnějších bratříčků, tedy 575 kilo.
Nejdůležitější parametr tohoto vozu, zrychlení, také neznáme, ale můžeme ho docela snadno odhadnout. Silnější, dvousetkoňová verze zrychlí z klidu na stovku za 3,7 sekundy, klasický Caterham 7 Roadsport to zvládne s výkonem přesně 175 koní za 4,8 sekundy. Můžeme tedy očekávat čas téměř stejný.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?