Autosalon Tokio přinesl menší překvapení, když Nissan bez fanfár a upozornění ukázal vylepšenou verzi svého sporťáku GT-R.
Nissan se se svým GT-R vydal cestou postupného zlepšování a dopilovávání detailů tohoto velmi rychlého vozu. I přesto, že na Nurburgringu už porazil snad každého koho jenom mohl, Nissan nezahálí. Pro další rok si přichystalo pár změn.
Například výfukové potrubí. Díky průchodnějším katalyzátorům nyní klade výfukovým plynům nižší odpor, což působí na motor jen a jen dobře.
Odpružení bylo dále laděno a výsledek by měla být, jako obvykle, ještě lepší jízda. I odezva plynu v nízkých a středních otáčkách má být lepší.
Ale není vše jen o okruhu, proto novinka nabídne i přepracovaný zábavní systém s větším harddiskem a připojením iPodu.
Asi jedinou změnou, které si může pozorovatel všimnout je změna zádi. Difuzer totiž pochází z vylepšení SpecV.
V obchodech od sedmého prosince, ale prosím, neušlapejte prodavače...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.