Autosalon Tokio přinesl menší překvapení, když Nissan bez fanfár a upozornění ukázal vylepšenou verzi svého sporťáku GT-R.
Nissan se se svým GT-R vydal cestou postupného zlepšování a dopilovávání detailů tohoto velmi rychlého vozu. I přesto, že na Nurburgringu už porazil snad každého koho jenom mohl, Nissan nezahálí. Pro další rok si přichystalo pár změn.
Například výfukové potrubí. Díky průchodnějším katalyzátorům nyní klade výfukovým plynům nižší odpor, což působí na motor jen a jen dobře.
Odpružení bylo dále laděno a výsledek by měla být, jako obvykle, ještě lepší jízda. I odezva plynu v nízkých a středních otáčkách má být lepší.
Ale není vše jen o okruhu, proto novinka nabídne i přepracovaný zábavní systém s větším harddiskem a připojením iPodu.
Asi jedinou změnou, které si může pozorovatel všimnout je změna zádi. Difuzer totiž pochází z vylepšení SpecV.
V obchodech od sedmého prosince, ale prosím, neušlapejte prodavače...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?