Autosalon Tokio přinesl menší překvapení, když Nissan bez fanfár a upozornění ukázal vylepšenou verzi svého sporťáku GT-R.
Nissan se se svým GT-R vydal cestou postupného zlepšování a dopilovávání detailů tohoto velmi rychlého vozu. I přesto, že na Nurburgringu už porazil snad každého koho jenom mohl, Nissan nezahálí. Pro další rok si přichystalo pár změn.
Například výfukové potrubí. Díky průchodnějším katalyzátorům nyní klade výfukovým plynům nižší odpor, což působí na motor jen a jen dobře.
Odpružení bylo dále laděno a výsledek by měla být, jako obvykle, ještě lepší jízda. I odezva plynu v nízkých a středních otáčkách má být lepší.
Ale není vše jen o okruhu, proto novinka nabídne i přepracovaný zábavní systém s větším harddiskem a připojením iPodu.
Asi jedinou změnou, které si může pozorovatel všimnout je změna zádi. Difuzer totiž pochází z vylepšení SpecV.
V obchodech od sedmého prosince, ale prosím, neušlapejte prodavače...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?