Fiat Panda, ktorá patrí medzi tie najmenšie automobily na našom trhu, zaznamená s prichádzajúcim novým modelovým rokom 2010 drobné úpravy svojho vzhľadu. Ten je aj po rokoch stále vydarený, a tak budú patriť zmeny skôr k tým nenápadnejším.
Fiat Panda je jedným z automobilov, ktorým sa či už väčšie, alebo menšie úpravy vonkajšieho vzhľadu vyhýbajú. Ostane to tak aj naďalej, v novom modelovom roku 2010 pribudne lakovaná maska chladiča, spätné zrkadlá s novým dizajnom, alebo nové typy diskov z ľahkých zliatin a nové odtiene farieb karosérie. Interiér taktiež nezasiahnu žiadne významnejšie zmeny, tie sa obmedzia len na nové poťahové materiály.
Pod kapotou bude najvýraznejšou zmenou nový benzínový agregát s objemom 1,2 litra, vyznačujúci sa nízkou kombinovanou spotrebou na úrovni 4,8 litra na každých 100 kilometrov. Maximálny výkon činí postačujúcich 69 konských síl. Modernizovaná Panda by sa v salónoch mohla objaviť ešte koncom tohto roka.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?