FRANKFURT: Bentley Mulsane poprvé v Evropě

Marek Litzman, 17. září 2009, 12:53 Google+

Bentley, to je především neskutečná britská tradice. Právě podle tohoto klíče vzniknul jeden z nejluxusnějších vozů dneška - model Mulsane.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mulsane

Mulsane | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Novinku jsme již v základních rysech představili při jeho prvním veřejném vystoupení, na slavné soutěži v Pebble Beach. Nyní tu máme další detaily, jak je automobilka při příležitosti autosalonu Frankfurt zveřejnila.

Bentley Mulsane je od základu novým vozem a s Arnagem toho sdílí jen nutné minumum. Podvozek je navržen úplně nově a automobilka říká, že ho nebude sdílet se žádným jiným vozem. Dříve se spekulovalo, že podvozek Bentleje by převzal i budoucí sedan od Bugatti.

Oproti minulé generaci je odlehčený, ale zároveň pevnější, to by mělo mít blahodárný vliv na jízdní komfort i na jízdní vlastnosti.

Pod kapotou je tradicionalistický osmiválec 6,75 litru, který ovšem prošel náročnou přeměnou. V rámci ní získal například systém proměnného časování ventilů, bylo sníženo tření v motoru a při nízké zátěži vůz automaticky odpojí čtyři z osmi válců. Výsledkem by měl být o kus úspornější vůz.

Finální výkon je 505 koní, točivý moment má svůj vrchol ve fantasticky nízkých 1800 ot/min. Převodovka má osm stupňů, je samozřejmě automatická, ale je možné řadit pádly pod volantem.

Z elektroniky v interiéru najdete snaž všechno co si jen dokážete představit, včetně vysoce výkonné audioapartury a přehrávání DVD.

A perlička na závěr. Na výběr je 114 barev, to by mne zajímalo kdo se tím bude pročítat...

Vytisknout

Diskuze: FRANKFURT: Bentley Mulsane poprvé v Evropě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

F458 Italia

FRANKFURT: Ferrari 458 Italia - ďábel v detailech

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud