Nemecký prémiový sedan Mercedes-Benz triedy C sa vo Frankfurte taktiež ukáže vo svojej modernizovanej podobe, ktorá zaznamenala drobné vylepšenia vzhľadu v exteriéri a interiéri vozidla.
Facelift Mercedesu-Benz triedy C patrí vo Frankfurte k tým najmenej nápadným. Veď uznajte sami – automobilka o predstavení modernizovanej podoby prémiového sedanu nepovedala vopred ani slovo, inovované „céčko“ na autosalóne je od staršieho takmer na nerozoznanie.
Zmeny zasiahli predný nárazník, do ktorého výrobca nasadil moderný pásik LED pre denné svietenie, drobné retuše zaznamenal aj zadný nárazník. V interiéri môžeme nájsť maximálne kvalitnejšie materiály a bohatšiu výbavu.
Viac informácií o faceliftovanej triede C prinesieme v priebehu nasledujúcich dní, kedy bude automobilka sama informovať o zmenách pre nasledujúci modelový rok 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.