Suzuki oficiálně představilo včera neoficiálně představený model Kizashi. Tento model je zatím největším v nabídce toho japonského hráče.
Sedan vychází ze vzhledu menšího Suzuki, SX4, který se prodává taktéž jako sedan. Oproti tomu přináší přece jen zajímavější a hodnotnější vzhled. Za povšimnutí určitě stojí zajímavě vyvedené koncovky výfuku.
Oproti menšímu sedanu stojí Kizashi i třídu výše. Jeho délka je o 20 centimetrů větší, sedan tak měří 465 cm, čímž se řadí například přesně mezi Volkswageny Jetta a Passat.
Šířka má hodnotu 182 cm, výška 148 cm a rozvor je dlouhý 270 centimetrů.
Zatím jedinou potvrzenou motorizací je čtyřválec 2,4 litru o zatím neznámém výkonu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?