Suzuki oficiálně představilo včera neoficiálně představený model Kizashi. Tento model je zatím největším v nabídce toho japonského hráče.
Sedan vychází ze vzhledu menšího Suzuki, SX4, který se prodává taktéž jako sedan. Oproti tomu přináší přece jen zajímavější a hodnotnější vzhled. Za povšimnutí určitě stojí zajímavě vyvedené koncovky výfuku.
Oproti menšímu sedanu stojí Kizashi i třídu výše. Jeho délka je o 20 centimetrů větší, sedan tak měří 465 cm, čímž se řadí například přesně mezi Volkswageny Jetta a Passat.
Šířka má hodnotu 182 cm, výška 148 cm a rozvor je dlouhý 270 centimetrů.
Zatím jedinou potvrzenou motorizací je čtyřválec 2,4 litru o zatím neznámém výkonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?