Automobilka Smart pripravila drobnú modernizáciu pre svoj jediný model ForTwo. Modelové prevedenie pre rok 2010 bude zahŕňať upravené motorizácie a drobné zmeny v interiéri, ako aj nové prvky výbavy.
Prémiovku medzi minivozidlami, Smart Fortwo, čakajú drobné zmeny pre nový modelový rok 2010. Nakoľko sa zmeny neprejavia na dizajne, nepôjde o klasický facelift.
Zmeny nastanú pod kapotou, kde nájdeme upravený dieselový agregát s vyšším výkonom 54 koní (+21%) a vyšším krútiacim momentom 130 Nm (+18%), čo malému Smartu zaručí zrýchlenie na stovku za 16,8 sekundy a priemernú spotrebu 3,4 l/100 km, ktorá sa nemení. Benzínová verzia modelu ForTwo zaznamenala úpravy, vďaka ktorým teraz dosahuje emisné normy Euro 5.
Okrem upravených motorov budú v novom modelovom roku 2010 k dispozícii nové prvky výbavy, napríklad systém bluetooth handsfree s farebným displejom umiestneným vedľa otáčkomera. Okrem iného budú v interiéri k dispozícii nové, pestrejšie farebné odtiene, ktoré zaručia veselšiu atmosféru v kabíne.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.