Automobilka Smart pripravila drobnú modernizáciu pre svoj jediný model ForTwo. Modelové prevedenie pre rok 2010 bude zahŕňať upravené motorizácie a drobné zmeny v interiéri, ako aj nové prvky výbavy.
Prémiovku medzi minivozidlami, Smart Fortwo, čakajú drobné zmeny pre nový modelový rok 2010. Nakoľko sa zmeny neprejavia na dizajne, nepôjde o klasický facelift.
Zmeny nastanú pod kapotou, kde nájdeme upravený dieselový agregát s vyšším výkonom 54 koní (+21%) a vyšším krútiacim momentom 130 Nm (+18%), čo malému Smartu zaručí zrýchlenie na stovku za 16,8 sekundy a priemernú spotrebu 3,4 l/100 km, ktorá sa nemení. Benzínová verzia modelu ForTwo zaznamenala úpravy, vďaka ktorým teraz dosahuje emisné normy Euro 5.
Okrem upravených motorov budú v novom modelovom roku 2010 k dispozícii nové prvky výbavy, napríklad systém bluetooth handsfree s farebným displejom umiestneným vedľa otáčkomera. Okrem iného budú v interiéri k dispozícii nové, pestrejšie farebné odtiene, ktoré zaručia veselšiu atmosféru v kabíne.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?