Dacia na autosalonu v Barceloně představí oplastovanou verzi svého modelu Sandero, která je určena pro Evropu.
Zajímavé je, že verze pro Evropu se od té, která je v prodeji v Jižní Americe (představili jsme vám ji zde), designově odlišuje. Vzhled té americké je mnohem dravější a agresivnější.
Dacia Stepway bude po technické stránce shodná s Dacií Sandero. Čekejme proto levnou a bytelnou techniku, poměrně prostorný interiér s kufrem o objemu 320 litrů.
Sandero Stepway bude prodáváno s motory 1,6 - benzínem o výkonu 90 koní - a dieselem 1,5 dCi o výkonu 70 koní. Ten má díky emisím 140 g CO2/ km nálepku ekologického vozidla eco2. Renault také upozorňuje na to, že 95% vozu je recyklovatelných a pět procent použitých plastů jde z recyklace.
Stepway je o 20 milimetrů vyšší než klasické Sandero, což jistě není mnoho, ale v této třídě každý milimetr dobrý.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.