Seat Exeo so 170k TDI

Miloslav Mihalik, 3. dubna 2009, 15:23 Google+

Seat je prezentovaný ako športová divízia koncernu VW. No k pravému slovu "športový" mu stále niečo chýba. V poslednej dobe sa však trocha preorientoval na inú skupinu zákazníkov a tí vyžadujú aj klasický sedan, ktorý ale v ponuke Seatu absentoval. A tak inžinieri vymysleli Exeo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Exeo

Exeo | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Exeo však v dobe nových konštrukčných automobilov nie je ničím iným, ako druhým faceliftom starej Audi A4 vyrábanej v rokoch 2001 až 2007. Takže tu máme po technickej stránke automobil starý skoro 10 rokov, len s iným kabátom. V exteriéry však tiež zmeny netreba čakať, okrem výmeny znakov Audi za Seat tu máme interiér z cabria A4.

Ale aby som len nekritizoval. Seat pripravil pre svoju novinku niekoľko motorov, najnovším prírastkom je 2.0 TDI, ale už so vstrekovaním Common-Rail namiesto klasického PD. Najväčšia zmena nastala hlavne v odhlučnení.

Motor bude k dispozícii s výkonmi 140 a 170k. Krútiaci moment bude vrcholiť hodnotou 320 respektíve 350Nm u silnejšieho motora. Zrýchlenie u silnejšej verzie prebehne za 8,4s a maximálna rýchlosť bude 229km/h. Kombinovaná spotreba sa bude pohybovať na úrovni 5,9l, kto ale koncern VW pozná, vie, že táto hodnota môže byť ťažko dosiahnuteľná.

Okrem týchto motorov sú v ponuke aj benzínové agregáty 1,6 a 1,8l. Vrcholom bude prepĺňaný 2,0l TSI s 200k.
Vytisknout

Diskuze: Seat Exeo so 170k TDI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fabia Combi

Škoda - slevová akce na vozy Fabia a Roomster

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud