Jihokorejská automobilka se nechala zájmem široké veřejnosti o svůj koncept přesvědčit o možnosti prodejního úspěchu a dala konceptu Soul zelenou. Přinášíme první fotografii sériového modelu, jehož premiéra je plánována na podzim do Paříže.
Koncept kompaktního crossoveru prezentovala KIA poprvé na autosalonu v americkém Detroitu 2006 jako výsledek spolupráce kalifornského a evropského studia značky. Na původním i pozdější trojité kombinaci Soul Turner, Soul Diva a Soul Searcher se podílel i hlavní designer značky Peter Schreyer.
Sériová podoba se od poslední konceptové prakticky neliší, nicméně oproti u nás velmi úspěšnému modelu Cee´d, sáhli tentokrát konstruktéři po výrazně odvážnějších rysech i detailech.
Oficiální představení je naplánováno do Paříže 2008 a u prodejců by se měl model objevit hned počátkem roku 2009…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.