Toyota Sequoia pro rok 2008

Martin Juřička, 10. dubna 2008, 16:33 Google+

Druhá generace SUV od Toyoty dostala nový kabát. Představení a testování proběhlo v pouštích okolo Las Vegas, tudíž podmínky, které automobil náležitě prověřily.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sequoia

Sequoia | foto: Toyota

Sdílejte článek

Toyota Suquoia je původně postavena na stejné bázi jako Toyota Tundra (jiná verze SUV od Toyoty) vyznačující se nezávislým zavěšením kol. Kola jsou 20-ti palcová a díky nim je auto schopné absolvovat mnoho off-roadových překážek jak na asfaltu, tak v terénu.

Zevnějšek automobilu se tváří poněkud měkce a křivky designu napovídají, že se jedná o příjemného společníka jak do města, tak do terénu. Díky svým pohodlným sedadlům řazeným 2+2+3 poskytuje Sequioa mnoho variant jak využít prostor. Poslední řada je sklopitelná a i přístup do kufru je poměrně snadný. Pokud se sklopí třetí řada sedadel, tak zavazadlový prostor poskytuje 79,4 kubických stop. Po sklopení i druhé řady dostaneme sympatických 120,8 kubických stop a pokud jsou aktivní všechny řady sedadel je zavazadlový prostor snížený na pouhých 28,4 kubických stop. Na rozdíl od Tundry je Sequioa spíše luxusní verzí SUVéčka. Přesto cestování na daleké cesty je velmi pohodové díky vnitřním rozměrům pro spolucestující.

Testovaný osmiválec V8 měl objem 5,7 litrů poskytoval 381 koňských sil. Převodovka je dodávána šestistupňová a to buď manuální nebo automatická. Spotřeba u téměř šestilitrového motoru je 13 litrů na 100 km mimo město při opatrné jízdě, ve městě 18 l / 100 km a kombinace je na hodnotě 15 l/100km. Sequoia poskytuje tři základní provedení, které jsou cenově odstupňovány. Základní verze SR5 startuje na ceně 34 150 USD (cca 545 000,- Kč), prostřední verze LTD stojí 45 255 USD (cca 723 000,- Kč) a nejvyšší řada Platinum přijde na 52 375 USD (cca 836 000,- Kč).
Vytisknout

Diskuze: Toyota Sequoia pro rok 2008

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Impreza

Konec dálničních známek v Čechách

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud