Subaru Impreza má první fotografii ve tmě. Stává se to asi módou. Proč nechávat fanouškům na odiv skutečnou fotografii vozu, když je můžeme nechat ještě chvíli kvasit?
Subaru zveřejnilo první fotografii nejostřejší možné Imprezy. WRX STi se představí teprve na autosalonu v Tokiu, to však nebrání tomu, aby nám postupně odhalovala detaily svého vozu.
Zatím se tedy musíme obdivovat jen designu. Nepřehlédnutelným prvkem je obří nasávací otvor na kapotě, který je, soudě dle velikosti, schopen nasát i menší zástupce automobilového druhu, Smarťáci a Smarťačky, dávejte tedy pozor!
Vše pokračuje přes střechu až dozadu, kde je i na takto nejasné fotografii jasně vidět nápadný spoiler.
Již hůře jsou vidět spoilery na spodku vozu, o agresivitu se však nebojme.
Záď zatím zůstává tajemstvím, podle dostupných informací to však vypadá tak, že mimo koncovek výfuku na obou stranách se počítá i s náznakem difuzoru.
Další informace bohužel nemáme k dispozici. Zajděme tedy do míst poloověřených spekulací. Většina zdrojů se shoduje, že pod kapotou bude, minimálně v Japonsku, burácet silně přeplňovaný dvoulitr o výkonu minimálně 300 koní. Točivý moment by měl dosahovat neskutečných 450 Nm. To jsou na dvoulitr opravdu velká čísla. Uvidíme jak to bude v reálu, na některých trzích se dá očekávat nasazení motoru 2,5, především z důvodů emisí, podobně tomu bylo i u současného modelu.
Jakkoliv bude Impreza dozajista výborným strojem, mám trochu obavu o technologie. Mitsubishi velmi pokročilo a bude zajímavé sledovat jak se s tím Subaru vyrovná. V čem však Mitsubishi uteče téměř jistě, to je nabídka dvouspojkové převodovky.
Pravidelní čtenáři ANN však WRX STI již jednou viděli a to rovnou v pohybu. Bylo to ve starším článku se špionážním videem téměř nemaskovaného Subaru. Najdete jej zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.