Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Marek Litzman, 24. září 2007, 12:58 Google+

Subaru Impreza má první fotografii ve tmě. Stává se to asi módou. Proč nechávat fanouškům na odiv skutečnou fotografii vozu, když je můžeme nechat ještě chvíli kvasit?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Impreza WRX STi

Impreza WRX STi | foto: Subaru

Sdílejte článek

Subaru zveřejnilo první fotografii nejostřejší možné Imprezy. WRX STi se představí teprve na autosalonu v Tokiu, to však nebrání tomu, aby nám postupně odhalovala detaily svého vozu.

Zatím se tedy musíme obdivovat jen designu. Nepřehlédnutelným prvkem je obří nasávací otvor na kapotě, který je, soudě dle velikosti, schopen nasát i menší zástupce automobilového druhu, Smarťáci a Smarťačky, dávejte tedy pozor!

Vše pokračuje přes střechu až dozadu, kde je i na takto nejasné fotografii jasně vidět nápadný spoiler.

Již hůře jsou vidět spoilery na spodku vozu, o agresivitu se však nebojme.

Záď zatím zůstává tajemstvím, podle dostupných informací to však vypadá tak, že mimo koncovek výfuku na obou stranách se počítá i s náznakem difuzoru.

Další informace bohužel nemáme k dispozici. Zajděme tedy do míst poloověřených spekulací. Většina zdrojů se shoduje, že pod kapotou bude, minimálně v Japonsku, burácet silně přeplňovaný dvoulitr o výkonu minimálně 300 koní. Točivý moment by měl dosahovat neskutečných 450 Nm. To jsou na dvoulitr opravdu velká čísla. Uvidíme jak to bude v reálu, na některých trzích se dá očekávat nasazení motoru 2,5, především z důvodů emisí, podobně tomu bylo i u současného modelu.

Jakkoliv bude Impreza dozajista výborným strojem, mám trochu obavu o technologie. Mitsubishi velmi pokročilo a bude zajímavé sledovat jak se s tím Subaru vyrovná. V čem však Mitsubishi uteče téměř jistě, to je nabídka dvouspojkové převodovky.

Pravidelní čtenáři ANN však WRX STI již jednou viděli a to rovnou v pohybu. Bylo to ve starším článku se špionážním videem téměř nemaskovaného Subaru. Najdete jej zde.

Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Civic GX

Honda Civic GX spaluje zemní plyn

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud