Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Marek Litzman, 24. září 2007, 12:58 Google+

Subaru Impreza má první fotografii ve tmě. Stává se to asi módou. Proč nechávat fanouškům na odiv skutečnou fotografii vozu, když je můžeme nechat ještě chvíli kvasit?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Impreza WRX STi

Impreza WRX STi | foto: Subaru

Sdílejte článek

Subaru zveřejnilo první fotografii nejostřejší možné Imprezy. WRX STi se představí teprve na autosalonu v Tokiu, to však nebrání tomu, aby nám postupně odhalovala detaily svého vozu.

Zatím se tedy musíme obdivovat jen designu. Nepřehlédnutelným prvkem je obří nasávací otvor na kapotě, který je, soudě dle velikosti, schopen nasát i menší zástupce automobilového druhu, Smarťáci a Smarťačky, dávejte tedy pozor!

Vše pokračuje přes střechu až dozadu, kde je i na takto nejasné fotografii jasně vidět nápadný spoiler.

Již hůře jsou vidět spoilery na spodku vozu, o agresivitu se však nebojme.

Záď zatím zůstává tajemstvím, podle dostupných informací to však vypadá tak, že mimo koncovek výfuku na obou stranách se počítá i s náznakem difuzoru.

Další informace bohužel nemáme k dispozici. Zajděme tedy do míst poloověřených spekulací. Většina zdrojů se shoduje, že pod kapotou bude, minimálně v Japonsku, burácet silně přeplňovaný dvoulitr o výkonu minimálně 300 koní. Točivý moment by měl dosahovat neskutečných 450 Nm. To jsou na dvoulitr opravdu velká čísla. Uvidíme jak to bude v reálu, na některých trzích se dá očekávat nasazení motoru 2,5, především z důvodů emisí, podobně tomu bylo i u současného modelu.

Jakkoliv bude Impreza dozajista výborným strojem, mám trochu obavu o technologie. Mitsubishi velmi pokročilo a bude zajímavé sledovat jak se s tím Subaru vyrovná. V čem však Mitsubishi uteče téměř jistě, to je nabídka dvouspojkové převodovky.

Pravidelní čtenáři ANN však WRX STI již jednou viděli a to rovnou v pohybu. Bylo to ve starším článku se špionážním videem téměř nemaskovaného Subaru. Najdete jej zde.

Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

Civic GX

Honda Civic GX spaluje zemní plyn

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud