Každá automobilka se snaží udržet své zákazníky, ne vždy se to však daří a právě na
tohle téma se zaměřil renomovaný časopis v souvislosti s prodejem nových automobilů
v roce 2006.
Při porovnání počtu bývalých zákazníků VW, kteří si zakoupili tentokrát raději BMW
proti počtu nových zákazníků, které VW svému německému konkurentovi přetáhl, je
výsledek: 13 800.
Podle Automobilwoche se podařilo mnichovské automobilce získat mnoho zákazníků
především díky modelu BMW 1, pro který se rozhodla řada bývalých majitelů VW Golf.
Podobnou bilanci má VW i s japonskou Toyotou, zde činí ztráta ještě více, a to
necelých - 26 000 zákazníků.
Volkswagen však celkově ztrátový není, podařilo se mu totiž naopak získat bývalé
zákazníky Opelu, Fordu, Renaultu a Fiatu. Zde je výsledný výsledek poměru: + 58 000
zákazníků.
Foto: Volkswagen