Nové logo pro značku Fiat

Martin Kovalčík, 6. února 2007, 16:47 Google+

Nové logo Fiat bylo včera oficiálně představeno na novém modelu Fiat Bravo. Tento krok zapadá do celkové strategie implementované značkou Fiat v posledních měsících a postupně dojde k rozšíření tohoto nového loga i na ostatní modely.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat

Fiat | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

V rámci naplňování výše uvedené strategie se již objevilo několik zcela nových produktů (počínaje modelem Fiat Croma, přes modely Fiat Grande Punto, Fiat Panda, Fiat Sedici a nyní Fiat Bravo). Současně však bylo nutné vytvořit nějaký hmatatelný znak, který by symbolizoval obrat značky Fiat směrem k novým výzvám.

Nové logo Fiat, vytvořené společně firmami Robilant Associati (agentura specializující se na poradenství týkající se značek a na strategické plánování) a Centro Stile Fiat (vlastní designerské středisko Fiatu), je odvozeno od známého štítu, který zdobil předky současných automobilů Fiat v letech 1931 až 1968 vertikálně protažená písmena „FIAT“ vystupují na rubínově červeném pozadí, jež jsou ohraničena zaobleným, chromovaným okrajem. Nové logo Fiat působí třírozměrným dojmem, ze kterého vyzařuje pokročilá technologie, italský design, dynamika a silná osobnost. Současně v sobě nese odkaz na kulaté logo (bílý text na červeném pozadí), jež bylo po mnoho let symbolem pro silné a výkonné modely značky Fiat.

Toto významné a výrazné nové logo Fiat proto přináší „změnu v návaznosti“ - znak minulosti znovu interpretovaný pomocí moderního klíče, což je přesným odrazem současné značky Fiatu, zaměřené na budoucí výzvy, ale zároveň hrdé na svoji historickou identitu. Dva hlavní prvky nového loga Fiat (tvar štítu a červená barva) okamžitě připomínají model Fiat 524 z roku 1931, který se jako první chlubil obdélníkovým logem ve tvaru štítu s vertikálním textem, zapuštěným do nové čelní masky, vytvořené jak s ohledem na styl, tak s ohledem na aerodynamiku.

Nové logo Fiat je dalším krokem k dosažení cíle této italské automobilky – navázat na stoletou tradici výroby automobilů s nádherným designem, které jsou dostupné pro každého a jsou zpříjemněním každodenního života.

zdroj: Fiat 

Vytisknout

Diskuze: Nové logo pro značku Fiat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Vue

Americký Opel - Saturn Vue Red Line

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud