Mitsubishi Motors dále rozšíří svou modelovou řadu tak, aby pokryla klíčové segmenty elektrifikovanými modely na důležitém evropském trhu. Vlajková loď Outlander PHEV bude vyvinuta pro Evropu a uvedena na trh v evropském segmentu D-SUV v roce 2024. Základem vozu bude druhá generace pokročilého EV plug-in hybridního systému Mitsubishi Motors se dvěma elektromotory pro pohon 4x4 a systémem Super-All Wheel Control vyšlechtěným v rally závodech
Mitsubishi Motors Europe pokračuje v rozšiřování své řady a investicích na evropském trhu. Společnost Mitsubishi Motors, která staví na základech vytyčených probíhajícím představením nové generace ASX a chystaného zcela nového modelu COLT, který bude uveden na trh na podzim tohoto roku, představí v roce 2024 v Evropě svou vlajkovou loď Outlander PHEV.
Oceňovaný nový Outlander PHEV, který bude vyvinut pro Evropu, znovu potvrzuje závazek značky k důležitému evropskému regionu a dalšímu rozšíření nabídky v klíčových segmentech o elektrifikované modely.
„Uvedení Outlanderu PHEV znovu potvrzuje závazek Mitsubishi Motors vůči evropskému trhu a zároveň představuje významný nový krok v našem produktovém plánu, který nás přivádí zpět do klíčového evropského segmentu D-SUV,“ řekl Frank Krol, prezident a CEO Mitsubishi Motors Europe, „Tří předchozích generací modelu Outlander se od uvedení na trh v roce 2003 v Evropě prodalo přes půl milionu vozů. Nová vlajková loď Outlander bude již 4. generací a díky svému oceňovanému designu a technologiím posouvá značku na novou úroveň v Evropě“
Mitsubishi Outlander PHEV staví na základech průkopnické první generace plug-in hybridního SUV – od svého uvedení na trh v roce 2013 se v Evropě prodalo 200 000 vozů. Rodinné SUV nové generace si odvezlo domů více než 20 ocenění* za svůj design a technologii za poslední dva roky.
Karoserie nového Mitsubishi Outlander PHEV bude vyjadřovat designový jazyk Mitsubishi Motors, s pevnými boky, známým dynamickým štítem vpředu a jedinečným designem Hexaguard Horizon v zadní části - vytvářející pocit bezpečí a síly. Design interiéru kombinuje vysokou úroveň kvality, funkčnosti a japonského řemeslného zpracování pro prémiovější pocit.
Nový Outlander PHEV bude symbolizovat evropskou adaptaci druhé generace pokročilého plug-in hybridního systému Mitsubishi Motors založeného na EV filozofii se dvěma elektromotory pro pohon 4x4 a systémem Super-All Wheel Control vyšlechtěným v rally závodech. Osvědčená technologie PHEV první generace od Mitsubishi Motors byla zákazníky v Evropě dobře přijata – s předchozím Outlanderem PHEV a poté s modelem Eclipse Cross PHEV v roce 2021.
Nové Mitsubishi Outlander PHEV bude nabízet nejnovější asistenční a informační technologie pro řidiče, které zajistí vysokou úroveň bezpečnosti, komfortu a pohodlí.
Nový Outlander PHEV bude v Evropě uveden na trh v roce 2024.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?