Mitsubishi Motors dále rozšíří svou modelovou řadu tak, aby pokryla klíčové segmenty elektrifikovanými modely na důležitém evropském trhu. Vlajková loď Outlander PHEV bude vyvinuta pro Evropu a uvedena na trh v evropském segmentu D-SUV v roce 2024. Základem vozu bude druhá generace pokročilého EV plug-in hybridního systému Mitsubishi Motors se dvěma elektromotory pro pohon 4x4 a systémem Super-All Wheel Control vyšlechtěným v rally závodech
Mitsubishi Motors Europe pokračuje v rozšiřování své řady a investicích na evropském trhu. Společnost Mitsubishi Motors, která staví na základech vytyčených probíhajícím představením nové generace ASX a chystaného zcela nového modelu COLT, který bude uveden na trh na podzim tohoto roku, představí v roce 2024 v Evropě svou vlajkovou loď Outlander PHEV.
Oceňovaný nový Outlander PHEV, který bude vyvinut pro Evropu, znovu potvrzuje závazek značky k důležitému evropskému regionu a dalšímu rozšíření nabídky v klíčových segmentech o elektrifikované modely.
„Uvedení Outlanderu PHEV znovu potvrzuje závazek Mitsubishi Motors vůči evropskému trhu a zároveň představuje významný nový krok v našem produktovém plánu, který nás přivádí zpět do klíčového evropského segmentu D-SUV,“ řekl Frank Krol, prezident a CEO Mitsubishi Motors Europe, „Tří předchozích generací modelu Outlander se od uvedení na trh v roce 2003 v Evropě prodalo přes půl milionu vozů. Nová vlajková loď Outlander bude již 4. generací a díky svému oceňovanému designu a technologiím posouvá značku na novou úroveň v Evropě“
Mitsubishi Outlander PHEV staví na základech průkopnické první generace plug-in hybridního SUV – od svého uvedení na trh v roce 2013 se v Evropě prodalo 200 000 vozů. Rodinné SUV nové generace si odvezlo domů více než 20 ocenění* za svůj design a technologii za poslední dva roky.
Karoserie nového Mitsubishi Outlander PHEV bude vyjadřovat designový jazyk Mitsubishi Motors, s pevnými boky, známým dynamickým štítem vpředu a jedinečným designem Hexaguard Horizon v zadní části - vytvářející pocit bezpečí a síly. Design interiéru kombinuje vysokou úroveň kvality, funkčnosti a japonského řemeslného zpracování pro prémiovější pocit.
Nový Outlander PHEV bude symbolizovat evropskou adaptaci druhé generace pokročilého plug-in hybridního systému Mitsubishi Motors založeného na EV filozofii se dvěma elektromotory pro pohon 4x4 a systémem Super-All Wheel Control vyšlechtěným v rally závodech. Osvědčená technologie PHEV první generace od Mitsubishi Motors byla zákazníky v Evropě dobře přijata – s předchozím Outlanderem PHEV a poté s modelem Eclipse Cross PHEV v roce 2021.
Nové Mitsubishi Outlander PHEV bude nabízet nejnovější asistenční a informační technologie pro řidiče, které zajistí vysokou úroveň bezpečnosti, komfortu a pohodlí.
Nový Outlander PHEV bude v Evropě uveden na trh v roce 2024.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.