Italská značka Maserati, která je součástí koncernu Stellantis, zveřejnila fotografie nadějného crossoveru jménem Grecale. K dostání bude v benzínových, naftových, hybridních i plně eektrických variantách.
Na zveřejněných promo fotkách je crossover maskovaný jen ve velmi malém množství. Kamuflážní polep má více reklamní charakter, než aby skutečně maskoval proporce vozu.
Podle plánů marketingového oddělení bylo na "kamuflážní fólii" aplikováno několik nápisů ve stylu „Vyberte si jeden z * jízdních režimů“ a nebo „Překvapte můj kufr objemem *** litrů“. Jak se bude blížit datum premiéry, odhalí se tyto informace ukryté pod hvězdičkami. Slavnostní premiéra proběhne 22. března.
Maserati Gracela má být přímým konkurentem vozů, jako jsou Mercedes-Benz GLC, Porsche Macan a BMW X3. Je tedy menší než jeho stájový kolega Levante. S ním však sdílí stylistické prvky, jakými jsou například sklon svažující se střechy a nebo tvar bočních oken. Přední maska s trojzubcem je oproti té u Levante decentnější a elegantnější.
Nové Maserati Grecale sdílí platformu s koncernovými sourozenci Alfou Romeo Giulia a Stelvio. Pod kapotou se objeví široká paleta motorů. K mání bude benzínové, naftové, hybridní i plně elektrické provedení.
Základem bude 2litrový přeplňovaný zážehový čtyřválec doplněný o 48voltový startér-generátor a malou baterii o celkovém výkonu 330 koní. Ve vrcholné verzi bude pod kapotou 3litrový twin-turbo V6 s ohromným výkonem 629 koní.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?