Italská značka Maserati, která je součástí koncernu Stellantis, zveřejnila fotografie nadějného crossoveru jménem Grecale. K dostání bude v benzínových, naftových, hybridních i plně eektrických variantách.
Na zveřejněných promo fotkách je crossover maskovaný jen ve velmi malém množství. Kamuflážní polep má více reklamní charakter, než aby skutečně maskoval proporce vozu.
Podle plánů marketingového oddělení bylo na "kamuflážní fólii" aplikováno několik nápisů ve stylu „Vyberte si jeden z * jízdních režimů“ a nebo „Překvapte můj kufr objemem *** litrů“. Jak se bude blížit datum premiéry, odhalí se tyto informace ukryté pod hvězdičkami. Slavnostní premiéra proběhne 22. března.
Maserati Gracela má být přímým konkurentem vozů, jako jsou Mercedes-Benz GLC, Porsche Macan a BMW X3. Je tedy menší než jeho stájový kolega Levante. S ním však sdílí stylistické prvky, jakými jsou například sklon svažující se střechy a nebo tvar bočních oken. Přední maska s trojzubcem je oproti té u Levante decentnější a elegantnější.
Nové Maserati Grecale sdílí platformu s koncernovými sourozenci Alfou Romeo Giulia a Stelvio. Pod kapotou se objeví široká paleta motorů. K mání bude benzínové, naftové, hybridní i plně elektrické provedení.
Základem bude 2litrový přeplňovaný zážehový čtyřválec doplněný o 48voltový startér-generátor a malou baterii o celkovém výkonu 330 koní. Ve vrcholné verzi bude pod kapotou 3litrový twin-turbo V6 s ohromným výkonem 629 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.