Na CES 2022 byl odhalen koncepční vůz Cadillac InnerSpace, který navazuje na loňské koncepty PersonalSpace a SocialSpace. Nový InnerSpace je uváděn na trh jako „luxusní dvoumístný autonomní elektromobil“.
Cadillac InnerSpace se vyznačuje plně uzavřenou osvětlenou maskou chladiče lemovanou vertikálními LED světlomety. Dynamická silueta střechy dostala téměř vodorovné čelní sklo. Při nastupování nestačí pouze otevřít dveře, ale je nutné též zvednout část střechy. Pro snadnější nastupování se sedadla při otevírání dveří mírně natočí směrem ke dveřím. Mezi další neobvyklé prvky patří digitální zpětná zrcátka, masivní kola a šikmá záď bez oken.
Koncept byl také vybaven speciálně navrženými pneumatikami Goodyear, které místo oleje na ropné bázi používají jako hlavní složku sójový olej z rýžových slupek a oxid křemičitý. Pneumatiky jsou také vybaveny technologiemi SoundComfort a SightLine, které informují o tlaku, teplotě, zatížení a dalších faktorech.
Koncept je vybaven pohodlnými předními sedadly s výsuvnými stupačkami a panoramatickým LED displejem, který poskytuje funkci rozšířené reality, na kterém můžete sledovat filmy, hrát hry nebo surfovat po internetu. Pod předním panelem se ukrývá výsuvná přihrádka, do které lze uložit polštáře, přikrývky a přezůvky.
Cadillac nezveřejnil konkrétní informace o pohonném ustrojí, ale uvedl, že vůz postavený na platformě Ultium má rozmístěné bateriové moduly po celém vozidle, což má za následek maximalizování vnitřního prostoru. Tato flexibilita také dala designérům volnou ruku v možnosti návrhu elegantní karoserie.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?