Na CES 2022 byl odhalen koncepční vůz Cadillac InnerSpace, který navazuje na loňské koncepty PersonalSpace a SocialSpace. Nový InnerSpace je uváděn na trh jako „luxusní dvoumístný autonomní elektromobil“.
Cadillac InnerSpace se vyznačuje plně uzavřenou osvětlenou maskou chladiče lemovanou vertikálními LED světlomety. Dynamická silueta střechy dostala téměř vodorovné čelní sklo. Při nastupování nestačí pouze otevřít dveře, ale je nutné též zvednout část střechy. Pro snadnější nastupování se sedadla při otevírání dveří mírně natočí směrem ke dveřím. Mezi další neobvyklé prvky patří digitální zpětná zrcátka, masivní kola a šikmá záď bez oken.
Koncept byl také vybaven speciálně navrženými pneumatikami Goodyear, které místo oleje na ropné bázi používají jako hlavní složku sójový olej z rýžových slupek a oxid křemičitý. Pneumatiky jsou také vybaveny technologiemi SoundComfort a SightLine, které informují o tlaku, teplotě, zatížení a dalších faktorech.
Koncept je vybaven pohodlnými předními sedadly s výsuvnými stupačkami a panoramatickým LED displejem, který poskytuje funkci rozšířené reality, na kterém můžete sledovat filmy, hrát hry nebo surfovat po internetu. Pod předním panelem se ukrývá výsuvná přihrádka, do které lze uložit polštáře, přikrývky a přezůvky.
Cadillac nezveřejnil konkrétní informace o pohonném ustrojí, ale uvedl, že vůz postavený na platformě Ultium má rozmístěné bateriové moduly po celém vozidle, což má za následek maximalizování vnitřního prostoru. Tato flexibilita také dala designérům volnou ruku v možnosti návrhu elegantní karoserie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.