Automobilka Rolls-Royce oznámila, že pro své nejzámožnější klienty postaví trojici superluxusních automobilů šitých na míru. Vzniknou pouze 3 exempláře a dnes vám přinášíme projekt divize na klíč.
Britský výrobce luxusních vozů představil kabriolet s názvem Rolls-Royce Boat Tail. Tento název již nesla řada vzácných modelů této společnosti na přelomu 20. a 30. let minulého století. Svým vzhledem připomínaly luxusní motorový člun na kolech.
Novodobý Boat Tail vznikne ve třech exemplářích a s cenou 28 milionů dolarů (asi 585 milionů Kč) se stane suverénně nejdražším novým vozem na světě. Tato částka přibližně o 200 milionů Kč převyšuje cenu doposud nejdražšího Bugatti Centodieci.
Pod ručně tvarovanou karoserií z hliníku se ukrývá platforma Architecture of Luxury, jež je převzatá z nového Phantomu. Celková délka vozu je impozantních 5800 mm. Největší zajímavostí celého vozu je "pikniková souprava", jež se nachází v zadní části vozu. Ta je kryta dvěmi víky, která se otevírají vzhůru ve stylu motýlích křídel. Pod nimi se nachází dvě ledničky a speciální sadu nádobí a příborů od pařížské společnosti Christofle. Pro maximální pohodlí při pikniku je posádce k dispozici dvojice stoliček a slunečník vybíhající ze zadní části vozu.
Pod přední kapotou je umístěn známý motor V12 6,75 litrů twin-turbo o výkonu 563 koní. Hodnoty jako je maximální rychlost a nebo zrychlení z 0 na 100 km/h automobilka Rolls-Royce nezveřejnila. Prý u takového vozu jako je Boat Tail nejsou tyto údaje podstatné. Jediné, co je zde podstatné je nabídnout maximální prožitek z
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?