Dacia převrací naruby svět automobilů se svým prvním modelem, který je 100 % na elektrický pohon. Dacia Spring, která je zvnějšku vozidlem nižší střední třídy, má 4 opravdová sedadla. S bezpečným dojezdem v řádu 230 km kombinovaného WLTP (305 km WLTP City) a užitečným vybavením splňuje bez všeho nadbytečného to zásadní z potřeb městské a příměstské mobility.
-Nová Dacia Spring zpřístupňuje elektromobilitu pro všechny a pro všechna užití.
-Spring, který je městským vozidlem se vzhledem SUV, je 100 % na elektrický pohon. Nová Dacia Spring disponuje štědrým vnitřním prostorem pro 4 dospělé a má dojezd automobilu v řádu 230 km WLTP (305 km WLTP City).
-Z důvodu uspokojení veškerých potřeb nových městských mobilit je Nová Dacia Spring nabízena ve 3 verzích: jedna verze pro širokou veřejnost, verze Business pro firmy a účastníky sdílení automobilů a od roku 2022 užitková verze Cargo s maximálním nákladovým prostorem.
-Nová Dacia Spring je k dispozici ve Francii za cenu od 12 403 € pro fyzické osoby (odečtený ekologický bonus) nebo v případě dlouhodobého pronájmu za cenu od 89 € / měsíc (odečtený ekologický bonus a včetně prémie za konverzi v hodnotě 2 500 €). V případě včasného objednání od 20. března 2021 s prvními dodávkami na podzim.
Dacia Spring bude mít 3 verze, aby byla uzpůsobena pro všechna užití:
Nová Dacia Spring, verze pro širokou veřejnost, která zpřístupňuje elektromobilitu pro všechny. V případě včasného objednání od 20. března 2021 s prvními dodávkami na podzim.
Business, řešení pro firmy a flotily pro sdílení automobilů za bezkonkurenční ceny. K dispozici od března 2021.
Cargo, homologovaná užitková verze N1 Nového Springu, bez zadních sedadel a s objemem nákladového prostoru 1 100 litrů, ideální pro živnostníky a pro dodávky zboží konečnému zákazníkovi. K dispozici od roku 2022.
-A protože všechny velké změny se rodí na ulici, Dacia vyjíždí na kampaň přes 5 evropských hlavních měst, aby zabrala asfalt a aby hlasitě a silně hlásala zpřístupnění elektromobilu široké veřejnosti. Buďte připojeni od 18. března. Spring is coming…
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?