Dacia převrací naruby svět automobilů se svým prvním modelem, který je 100 % na elektrický pohon. Dacia Spring, která je zvnějšku vozidlem nižší střední třídy, má 4 opravdová sedadla. S bezpečným dojezdem v řádu 230 km kombinovaného WLTP (305 km WLTP City) a užitečným vybavením splňuje bez všeho nadbytečného to zásadní z potřeb městské a příměstské mobility.
-Nová Dacia Spring zpřístupňuje elektromobilitu pro všechny a pro všechna užití.
-Spring, který je městským vozidlem se vzhledem SUV, je 100 % na elektrický pohon. Nová Dacia Spring disponuje štědrým vnitřním prostorem pro 4 dospělé a má dojezd automobilu v řádu 230 km WLTP (305 km WLTP City).
-Z důvodu uspokojení veškerých potřeb nových městských mobilit je Nová Dacia Spring nabízena ve 3 verzích: jedna verze pro širokou veřejnost, verze Business pro firmy a účastníky sdílení automobilů a od roku 2022 užitková verze Cargo s maximálním nákladovým prostorem.
-Nová Dacia Spring je k dispozici ve Francii za cenu od 12 403 € pro fyzické osoby (odečtený ekologický bonus) nebo v případě dlouhodobého pronájmu za cenu od 89 € / měsíc (odečtený ekologický bonus a včetně prémie za konverzi v hodnotě 2 500 €). V případě včasného objednání od 20. března 2021 s prvními dodávkami na podzim.
Dacia Spring bude mít 3 verze, aby byla uzpůsobena pro všechna užití:
Nová Dacia Spring, verze pro širokou veřejnost, která zpřístupňuje elektromobilitu pro všechny. V případě včasného objednání od 20. března 2021 s prvními dodávkami na podzim.
Business, řešení pro firmy a flotily pro sdílení automobilů za bezkonkurenční ceny. K dispozici od března 2021.
Cargo, homologovaná užitková verze N1 Nového Springu, bez zadních sedadel a s objemem nákladového prostoru 1 100 litrů, ideální pro živnostníky a pro dodávky zboží konečnému zákazníkovi. K dispozici od roku 2022.
-A protože všechny velké změny se rodí na ulici, Dacia vyjíždí na kampaň přes 5 evropských hlavních měst, aby zabrala asfalt a aby hlasitě a silně hlásala zpřístupnění elektromobilu široké veřejnosti. Buďte připojeni od 18. března. Spring is coming…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?