První pohled na zcela nový model KONA N odhaluje výrazné sportovní designové prvky. „Ostré SUV“ má kombinovat radost z řízení modelu divize N s komfortem a praktičností SUV.
Jak je z prvních snímků patrné, může se „ostré SUV“ pochlubit sportovním vzhledem. Tento první dojem ještě umocňují působivé proporce velmi široké a relativně nízké karoserie. Zcela nová KONA N přitom kombinuje moderní design nedávno představeného nového modelu KONA s odvážným a dynamickým stylem modelů N.
Přídi dominují velké, sportovní a ikonické otvory pro přívod vzduchu. Nový světelný design dodává nejnovějšímu vysokovýkonnému modelu Hyundai agresivní, podmanivý „pohled“. Spodní mřížka masky chladiče definuje charakter nárazníku, jehož tvary jsou inspirovány trupem letadla a plynule pokračují do bočních ploch, čímž umocňují aerodynamickou efektivitu a rychlost. Vzhled přední části završuje logo N na jedinečné horní mřížce masky chladiče.
Zádi dodává sportovní náboj velký střešní spoiler se dvěma přítlačnými plochami pro ještě větší přítlak. Součástí spoileru je také třetí, trojúhelníkové brzdové světlo, které je typické pro modely divize N. Sportovního ducha nového modelu vyjadřují také dvě velké koncovky výfukové soustavy N. Velký difuzor ve spodní části zadního nárazníku zlepšuje proudění vzduchu pod vozem a za ním. Sportovní vzhled je dále umocněn blatníky v barvě karoserie, které vizuálně přibližují model KONA N k vozovce.
KONA N je vybavena atraktivními prvky vyhrazenými pro modely N, jakými jsou například exkluzivní kola z lehké slitiny nebo červené ozdobné detaily na bočních prazích.
Podrobnější informace budou zveřejněny zanedlouho.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.