První pohled na zcela nový model KONA N odhaluje výrazné sportovní designové prvky. „Ostré SUV“ má kombinovat radost z řízení modelu divize N s komfortem a praktičností SUV.
Jak je z prvních snímků patrné, může se „ostré SUV“ pochlubit sportovním vzhledem. Tento první dojem ještě umocňují působivé proporce velmi široké a relativně nízké karoserie. Zcela nová KONA N přitom kombinuje moderní design nedávno představeného nového modelu KONA s odvážným a dynamickým stylem modelů N.
Přídi dominují velké, sportovní a ikonické otvory pro přívod vzduchu. Nový světelný design dodává nejnovějšímu vysokovýkonnému modelu Hyundai agresivní, podmanivý „pohled“. Spodní mřížka masky chladiče definuje charakter nárazníku, jehož tvary jsou inspirovány trupem letadla a plynule pokračují do bočních ploch, čímž umocňují aerodynamickou efektivitu a rychlost. Vzhled přední části završuje logo N na jedinečné horní mřížce masky chladiče.
Zádi dodává sportovní náboj velký střešní spoiler se dvěma přítlačnými plochami pro ještě větší přítlak. Součástí spoileru je také třetí, trojúhelníkové brzdové světlo, které je typické pro modely divize N. Sportovního ducha nového modelu vyjadřují také dvě velké koncovky výfukové soustavy N. Velký difuzor ve spodní části zadního nárazníku zlepšuje proudění vzduchu pod vozem a za ním. Sportovní vzhled je dále umocněn blatníky v barvě karoserie, které vizuálně přibližují model KONA N k vozovce.
KONA N je vybavena atraktivními prvky vyhrazenými pro modely N, jakými jsou například exkluzivní kola z lehké slitiny nebo červené ozdobné detaily na bočních prazích.
Podrobnější informace budou zveřejněny zanedlouho.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?