Honda odhalila nejnovější generaci svého populárního kompaktního SUV HR-V, u nějž je součástí standardní výbavy výkonné a citlivé dvoumotorové hnací ústrojí e:HEV. Zcela nový model HR-V nabízí mimořádnou účinnost hybridního hnacího ústrojí a vyspělé bezpečnostní a technologické funkce, to vše začleněno do elegantní formy inspirované vozy kupé, navržené s cílem zdokonalit špičkový prostor interiéru a pohodlí, kterými je tento model proslulý.
Nový model HR-V, který bude v Evropě k dispozici od konce roku 2021, je nejnovějším modelem v nabídce společnosti Honda nesoucím označení e:HEV (hybridní elektromobil) v návaznosti na inovovaný model CR-V a nový model Jazz, které byly uvedeny na trh v roce 2020. Připojuje se k elektrifikované řadě společnosti Honda v rámci závazku této značky elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Prémiový styl SUVModel HR-V e:HEV nové generace dosahuje impozantního vzhledu SUV a zároveň se pyšní kompaktním designem inspirovaným vozy kupé. Nový model ztělesňuje filozofii jemného, čistého a moderního designu, kterou můžeme vidět u ostatních nových modelů společnosti Honda, které dodržují klíčové koncepty funkčnosti a krásy.
Vůz má novou výraznou integrovanou masku chladiče, zatímco tvar karoserie se vyznačuje dlouhou kapotou a ostřejšími boky, díky kterým zůstává prostor interiéru nedotčen. Střed kapoty je nízký a plochý s bočními liniemi vedoucími k základně předních sloupků, což navozuje pocit stability a bezpečnosti a dále vylepšuje vzhled SUV.
Výjimečný prostor, pohodlí a užitnostZcela nový model HR-V dosahuje přesvědčivé kombinace prémiového stylu SUV a mimořádné prostornosti díky chytrému uspořádání hybridních komponent hnacího ústrojí. Výsledkem je, že model HR-V si zachoval špičkovou prostornost interiéru svého předchůdce zajišťující maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující.
Stejně jako u exteriéru poskytuje prostorný interiér robustní, prémiový vzhled SUV, avšak s moderními tkaninami a materiály příjemnými na dotek. Moderní, minimalistický vzhled s horizontálním rozložením přístrojové desky je výsledkem vzdušného interiéru a palubní desky, kde je každý prvek pečlivě umístěn tak, aby přispíval k pocitu prostornosti. Pocit vzdušnosti a prostoru umocňuje nový systém rozvádění vzduchu vytvářející clonu čerstvého vzduchu kolem jednotlivých cestujících, který proudí z jedinečných průduchů ve tvaru L umístěných v horních rozích palubní desky.
Díky kompaktní integrované technologii hnacího ústrojí společnosti Honda a uspořádání středové nádrže si zcela nový model HR-V zachoval také originální sedadla Magic Seats , která nabízejí flexibilitu sklápění a napřimování sedadel v závislosti na požadovaném prostoru pro uložení nákladu.
Zcela nový model HR-V e:HEV bude v Evropě k dispozici koncem roku 2021.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.