Honda odhalila nejnovější generaci svého populárního kompaktního SUV HR-V, u nějž je součástí standardní výbavy výkonné a citlivé dvoumotorové hnací ústrojí e:HEV. Zcela nový model HR-V nabízí mimořádnou účinnost hybridního hnacího ústrojí a vyspělé bezpečnostní a technologické funkce, to vše začleněno do elegantní formy inspirované vozy kupé, navržené s cílem zdokonalit špičkový prostor interiéru a pohodlí, kterými je tento model proslulý.
Nový model HR-V, který bude v Evropě k dispozici od konce roku 2021, je nejnovějším modelem v nabídce společnosti Honda nesoucím označení e:HEV (hybridní elektromobil) v návaznosti na inovovaný model CR-V a nový model Jazz, které byly uvedeny na trh v roce 2020. Připojuje se k elektrifikované řadě společnosti Honda v rámci závazku této značky elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Prémiový styl SUVModel HR-V e:HEV nové generace dosahuje impozantního vzhledu SUV a zároveň se pyšní kompaktním designem inspirovaným vozy kupé. Nový model ztělesňuje filozofii jemného, čistého a moderního designu, kterou můžeme vidět u ostatních nových modelů společnosti Honda, které dodržují klíčové koncepty funkčnosti a krásy.
Vůz má novou výraznou integrovanou masku chladiče, zatímco tvar karoserie se vyznačuje dlouhou kapotou a ostřejšími boky, díky kterým zůstává prostor interiéru nedotčen. Střed kapoty je nízký a plochý s bočními liniemi vedoucími k základně předních sloupků, což navozuje pocit stability a bezpečnosti a dále vylepšuje vzhled SUV.
Výjimečný prostor, pohodlí a užitnostZcela nový model HR-V dosahuje přesvědčivé kombinace prémiového stylu SUV a mimořádné prostornosti díky chytrému uspořádání hybridních komponent hnacího ústrojí. Výsledkem je, že model HR-V si zachoval špičkovou prostornost interiéru svého předchůdce zajišťující maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující.
Stejně jako u exteriéru poskytuje prostorný interiér robustní, prémiový vzhled SUV, avšak s moderními tkaninami a materiály příjemnými na dotek. Moderní, minimalistický vzhled s horizontálním rozložením přístrojové desky je výsledkem vzdušného interiéru a palubní desky, kde je každý prvek pečlivě umístěn tak, aby přispíval k pocitu prostornosti. Pocit vzdušnosti a prostoru umocňuje nový systém rozvádění vzduchu vytvářející clonu čerstvého vzduchu kolem jednotlivých cestujících, který proudí z jedinečných průduchů ve tvaru L umístěných v horních rozích palubní desky.
Díky kompaktní integrované technologii hnacího ústrojí společnosti Honda a uspořádání středové nádrže si zcela nový model HR-V zachoval také originální sedadla Magic Seats , která nabízejí flexibilitu sklápění a napřimování sedadel v závislosti na požadovaném prostoru pro uložení nákladu.
Zcela nový model HR-V e:HEV bude v Evropě k dispozici koncem roku 2021.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?