Karel Abraham uzavřel svou druhou sezónu v nejprestižnější kategorii MotoGP a je rád, že to má za sebou. V konečném pořadí skončil na čtrnáctém místě a neúspěch přičítá hlavně zraněním a také problémům se slabou motorkou, řekl TV Nova.
I proto vyměnil Ducati za stroj ART Aprilia.
„Celkově musím sezonu hodnotit spíše záporně, než kladně. Druhá polovina se ale podařila docela dobře. Dojel jsem všechny závody, skoro všechny do desítky,“ zhodnotil pro TV Nova Abraham. „Tak špatná sezona, jaká byla letos, se snad už opakovat nebude.“
Na technické závady si 22letý závodník hodně stěžoval. „První polovina sezony byla hodně nevydařená zejména kvůli technice, se kterou jsme měli problémy po celou sezonu,“ poukazuje na jeden z problémů, který Ducati v minulém roce trápil.
Dalším z problémů byl fakt, že si jezdci nemohli měnit části motorky, tak jak by sami chtěli. „My jsme měli úplně jinou motorku než tovární tým, i když to tak nemělo být. Ducati měla ale letos více problémů a hlavu plnou starostí,“ říká Abraham.
Není tedy divu, že se brněnský rodák rozhodl pro přestup k Aprilii. „Rozhodl jsme se pro změnu i kvůli komunikaci, která byla letos u Ducati opravdu špatná. Aprilia byla ideální variantou.“
Abraham sice moc dobře ví, že jsou obě motorky zcela odlišené, i přesto si věří. „Aprilia je CRT, což znamená, že patří do těch pomalejších strojů, které v celé kategorii MotoGP jezdí. Budeme se ale snažit jezdit na předních pozicích,“ uzavřel jezdec.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?