Karel Abraham uzavřel svou druhou sezónu v nejprestižnější kategorii MotoGP a je rád, že to má za sebou. V konečném pořadí skončil na čtrnáctém místě a neúspěch přičítá hlavně zraněním a také problémům se slabou motorkou, řekl TV Nova.
I proto vyměnil Ducati za stroj ART Aprilia.
„Celkově musím sezonu hodnotit spíše záporně, než kladně. Druhá polovina se ale podařila docela dobře. Dojel jsem všechny závody, skoro všechny do desítky,“ zhodnotil pro TV Nova Abraham. „Tak špatná sezona, jaká byla letos, se snad už opakovat nebude.“
Na technické závady si 22letý závodník hodně stěžoval. „První polovina sezony byla hodně nevydařená zejména kvůli technice, se kterou jsme měli problémy po celou sezonu,“ poukazuje na jeden z problémů, který Ducati v minulém roce trápil.
Dalším z problémů byl fakt, že si jezdci nemohli měnit části motorky, tak jak by sami chtěli. „My jsme měli úplně jinou motorku než tovární tým, i když to tak nemělo být. Ducati měla ale letos více problémů a hlavu plnou starostí,“ říká Abraham.
Není tedy divu, že se brněnský rodák rozhodl pro přestup k Aprilii. „Rozhodl jsme se pro změnu i kvůli komunikaci, která byla letos u Ducati opravdu špatná. Aprilia byla ideální variantou.“
Abraham sice moc dobře ví, že jsou obě motorky zcela odlišené, i přesto si věří. „Aprilia je CRT, což znamená, že patří do těch pomalejších strojů, které v celé kategorii MotoGP jezdí. Budeme se ale snažit jezdit na předních pozicích,“ uzavřel jezdec.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?