Přetahovaná pokračuje, Dani Pedrosa vyhrál Velkou cenu Aragonska před Jorge Lorenzem a snížil náskok na svého rivala na 33 bodů. Karel Abraham dojel na výborném devátém místě.
Souboj mezi Pedrosou a Lorenzem už se zdál po závodu v San Marinu rozhodnutý. Pedrosa se tam totiž stal obětí nehody a nedojel do cíle. Jenže se zdá, že ve vzájemných soubojích ve druhé polovině sezony je lepší než Lorenzo. Poslední tři závody, pokud dojel do cíle, vyhrál.
Na stupně vítězů se dostal i Ital Andrea Dovizioso, který v dramatickém finiši o třetí příčku porazil Cala Crutchlowa.
Karlu Abrahamovi se na jihu Evropy daří. Ve všech třech letošních podnicích na španělském území dojel do cíle a postupně vylepšuje své umístění. Na Velké ceně Španělska skončil na 17. místě, na Katalánské Grand Prix dojel dvanáctý a nyní v Aragonsku na deváté příčce, těsně za Valentinem Rossim.
Český motocyklista se do elitní desítky dostal i díky pádům Stefana Bradla a Nickyho Haydena. Udržel těsný náskok nad Randy de Punietem a Aleixem Espargarem.
Velká cena Aragonska. Moto GP: 1. Pedrosa (Šp./Honda)2. Lorenzo (Šp./Yamaha) +6,4723. Dovizioso (It./Yamaha) +11,0474. Crutchlow (Brit./Yamaha) +11,1845. Spies (USA/Yamaha) +13,7866. Bautista (Šp./Honda) +28,166....9. ABRAHAM (ČR/Ducati) +57,417
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?