Přetahovaná pokračuje, Dani Pedrosa vyhrál Velkou cenu Aragonska před Jorge Lorenzem a snížil náskok na svého rivala na 33 bodů. Karel Abraham dojel na výborném devátém místě.
Souboj mezi Pedrosou a Lorenzem už se zdál po závodu v San Marinu rozhodnutý. Pedrosa se tam totiž stal obětí nehody a nedojel do cíle. Jenže se zdá, že ve vzájemných soubojích ve druhé polovině sezony je lepší než Lorenzo. Poslední tři závody, pokud dojel do cíle, vyhrál.
Na stupně vítězů se dostal i Ital Andrea Dovizioso, který v dramatickém finiši o třetí příčku porazil Cala Crutchlowa.
Karlu Abrahamovi se na jihu Evropy daří. Ve všech třech letošních podnicích na španělském území dojel do cíle a postupně vylepšuje své umístění. Na Velké ceně Španělska skončil na 17. místě, na Katalánské Grand Prix dojel dvanáctý a nyní v Aragonsku na deváté příčce, těsně za Valentinem Rossim.
Český motocyklista se do elitní desítky dostal i díky pádům Stefana Bradla a Nickyho Haydena. Udržel těsný náskok nad Randy de Punietem a Aleixem Espargarem.
Velká cena Aragonska. Moto GP: 1. Pedrosa (Šp./Honda)2. Lorenzo (Šp./Yamaha) +6,4723. Dovizioso (It./Yamaha) +11,0474. Crutchlow (Brit./Yamaha) +11,1845. Spies (USA/Yamaha) +13,7866. Bautista (Šp./Honda) +28,166....9. ABRAHAM (ČR/Ducati) +57,417
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?