Pedrosa vyhrál v Aragonsku, Abraham dojel devátý

Pedrosa vyhrál v Aragonsku, Abraham dojel devátý
Pedrosa vyhrál v Aragonsku, Abraham dojel devátý, foto: www.motogp.com
iMotorSport.cz , mediafax 1. října 2012 01:29
Sdílej:

Přetahovaná pokračuje, Dani Pedrosa vyhrál Velkou cenu Aragonska před Jorge Lorenzem a snížil náskok na svého rivala na 33 bodů. Karel Abraham dojel na výborném devátém místě.

Souboj mezi Pedrosou a Lorenzem už se zdál po závodu v San Marinu rozhodnutý. Pedrosa se tam totiž stal obětí nehody a nedojel do cíle. Jenže se zdá, že ve vzájemných soubojích ve druhé polovině sezony je lepší než Lorenzo. Poslední tři závody, pokud dojel do cíle, vyhrál.

Na stupně vítězů se dostal i Ital Andrea Dovizioso, který v dramatickém finiši o třetí příčku porazil Cala Crutchlowa.

Karlu Abrahamovi se na jihu Evropy daří. Ve všech třech letošních podnicích na španělském území dojel do cíle a postupně vylepšuje své umístění. Na Velké ceně Španělska skončil na 17. místě, na Katalánské Grand Prix dojel dvanáctý a nyní v Aragonsku na deváté příčce, těsně za Valentinem Rossim.

Český motocyklista se do elitní desítky dostal i díky pádům Stefana Bradla a Nickyho Haydena. Udržel těsný náskok nad Randy de Punietem a Aleixem Espargarem.

Velká cena Aragonska. Moto GP: 1. Pedrosa (Šp./Honda)2. Lorenzo (Šp./Yamaha) +6,4723. Dovizioso (It./Yamaha) +11,0474. Crutchlow (Brit./Yamaha) +11,1845. Spies (USA/Yamaha) +13,7866. Bautista (Šp./Honda) +28,166....9. ABRAHAM (ČR/Ducati) +57,417

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?