Společnost Harley-Davidson svolává přes 308 000 svých motocyklů do servisů kvůli problémům s ovladači brzdových světel. Informuje o tom v úterý agentura AFP.
Společnost uvedla, že vadný ovladač mají motocykly sérií Touring, CVO Touring a Trike vyrobené od 6. června roku 2008 do 16. září 2011.
Technici Harley-Davidson zjistili, že vysoká teplota může zapříčinit poruchovost ovladače, který pak nemusí zapínat brzdové světlo ve správný čas. Rovněž může zapříčinit únik brzdové kapaliny.
"Obě varianty mohou zvýšit riziko nehody," uvedla společnost.
Zhruba 250 000 motocyklů, které by měly být opraveny, se nachází ve Spojených státech. Dalších 50 000 jezdí jinde po světě. Společnost Harley-Davidson uvedla, že jí bude stát svolání a oprava motocyklů 10 až 12 milionů dolarů (180 až 216 milionů korun).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?