Motocyklový závodník Lukáš Pešek havaroval v úterý při testování v Albacete, kde se za dva týdny uskuteční čtvrtý podnik španělského šampionátu silničních motocyklů, zranění se ale vyhnul. Pešek o tom informoval v tiskové zprávě.
Peškův tým IAMT Factory Racing se vydal na okruh Albacete s cílem připravit motocykl třídy Moto2 na závod. Pešek v pondělí odkroužil první kilometry na dosud neznámem okruhu. „V pondělí jsem se seznamoval s tratí, která pro mě byla velkou neznámou. Po prvním dni jsme vyhodnotili data a připravili na úterý nějaké změny na podvozku. Od rána jsem jel o vteřinu rychleji,“ pochvaloval si Pešek, který však test nedokončil. „Chtěl jsem simulovat závodní jízdu, a tak mi tým natankoval plnou nádrž a já vyrazil vstříc k dvaceti okruhům. Když jsem v jedenáctém kole šel prudce na brzdy, utrhlo se řidítko. Zřejmě vada materiálu. Já spadl pod motorku a klouzal po asfaltu. Naštěstí se mi nic nestalo, ale je nejspíš hnutý rám a do motoru se dostal štěrk. Proto testy předčasně ukončíme,“ napsal ze Španělska český jezdec.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.