Osmnáctý nejlepší čas v hodnotě 2 minuty, 2 vteřiny a 506 tisícin předvedl ve čtvrtek při posledním testovacím dnu MotoGP v malajském Sepangu český jezdec Karel Abraham. Ačkoliv si oproti středě polepšil, spokojený nebyl, zprávu přinesl web motocyklistovy stáje Cardion AB Motoracing.
Abraham zajel nejlepší čas až odpoledne, kdy na trati panovalo extrémní horko. \\\"Měli jsme na víc. Ráno, kdy se zajíždějí nejlepší časy, jsme ještě něco dodělávali na motorce a odpoledne v horku už jsem sice zrychlil, ale na překonání časů ostatních jezdců z dopoledne to nestačilo,\\\" uvedl Abraham.
Dopoledne mechanici intenzivně pracovali na odstranění potíží s trakcí motorky z předchozích dnů. \\\"Dali jsme si s nastavením hodně práce, nakonec jsme zvolili jednu možnost a věříme, že v Kataru bude motorka fungovat, jak si představujeme,\\\" dodal.
Abraham se nyní společně s týmem Cardion AB Motoracing vrací do České republiky, odkud se v polovině března přesune do Kataru, kde se uskuteční poslední předsezonní testování.
Králem čtvrtečních testů byl Australan Casey Stoner, který překonal rekord kola. Jezdec stáje Repsol Honda zvládl okruh v Sepangu za minutu, 59 vteřin a 665 tisícin. Pod hranici dvou minut se dostal ještě jeho týmový kolega Dani Pedrosa ze Španělska. \\\"Cítím se stále lépe a lépe a už se nemohu dočkat prvního závodu,\\\" nechal se slyšet Stoner.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.