Abraham v Sepangu dotestoval: S 18. časem spokojený ale není

Abraham v Sepangu dotestoval: S 18. časem spokojený ale není
Abraham v Sepangu dotestoval: S 18. časem spokojený ale není, foto: www.karelabraham.com
XRot 24. února 2011 19:10
Sdílej:

Osmnáctý nejlepší čas v hodnotě 2 minuty, 2 vteřiny a 506 tisícin předvedl ve čtvrtek při posledním testovacím dnu MotoGP v malajském Sepangu český jezdec Karel Abraham. Ačkoliv si oproti středě polepšil, spokojený nebyl, zprávu přinesl web motocyklistovy stáje Cardion AB Motoracing.

Abraham zajel nejlepší čas až odpoledne, kdy na trati panovalo extrémní horko. \\\"Měli jsme na víc. Ráno, kdy se zajíždějí nejlepší časy, jsme ještě něco dodělávali na motorce a odpoledne v horku už jsem sice zrychlil, ale na překonání časů ostatních jezdců z dopoledne to nestačilo,\\\" uvedl Abraham.

Dopoledne mechanici intenzivně pracovali na odstranění potíží s trakcí motorky z předchozích dnů. \\\"Dali jsme si s nastavením hodně práce, nakonec jsme zvolili jednu možnost a věříme, že v Kataru bude motorka fungovat, jak si představujeme,\\\" dodal.

Abraham se nyní společně s týmem Cardion AB Motoracing vrací do České republiky, odkud se v polovině března přesune do Kataru, kde se uskuteční poslední předsezonní testování.

Králem čtvrtečních testů byl Australan Casey Stoner, který překonal rekord kola. Jezdec stáje Repsol Honda zvládl okruh v Sepangu za minutu, 59 vteřin a 665 tisícin. Pod hranici dvou minut se dostal ještě jeho týmový kolega Dani Pedrosa ze Španělska. \\\"Cítím se stále lépe a lépe a už se nemohu dočkat prvního závodu,\\\" nechal se slyšet Stoner.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?