Abraham je s testy spokojený. Výrazně se druhý den zlepšil!

Abraham je s testy spokojený. Výrazně se druhý den zlepšil!
Abraham je s testy spokojený. Výrazně se druhý den zlepšil!, foto: www.moto365.cz
XRot 2. února 2011 19:39
Sdílej:

Český motocyklista Karel Abraham se ve středu v průběhu druhého testovacího dne královské třídy MotoGP v malajském Sepangu zlepšil o víc než jednu vteřinu. Třídenní zkušební jízdy závodníků královské kubatury končí ve čtvrtek.

Abraham svůj úterní čas v prvních letošních oficiálních testech třídy MotoGP překonal a posunul se o jedno místo před Španěla Toniho Eliase, který za ním zaostal o 0,560 vteřiny. Zatímco v úterý dosáhl český motocyklista maxima 2:04,470, v úterý zvládl zajet okruh za 2:03,466. Na stroji Ducati Desmosedici GP11 zvládl rodák z Brna 47 kol.

\\\"Ráno to šlo výborně, odpoledne bylo velké vedro a pro všechny to bylo náročné,\\\" popsal Karel Abraham středeční test na svých oficiálních internetových stránkách. Jeho tým se po přechodu z třídy Moto2 stále seznamuje s novou technikou a pracuje na ideálním nastavení motorky. \\\"Doufám, že ve čtvrtek ráno budou zase výborné podmínky a časy ještě vylepšíme,\\\" věřil dvacetiletý jezdec.

Člen českého týmu Cardion AB Motoracing současně snížil ztrátu na nejrychlejšího jezdce testů v Sepangu, kterým je momentálně Dani Pedrosa ze Španělska. Ten zajel nejrychlejší kolo v čase 2:07,700 a o osm desetin překonal maximum úterního vítěze Austrana Casey Stonera.

Abraham má nyní na Pedrosu manko 2,696 vteřiny a na nejrychlejšího jezdce na motocyklu Ducati, kterým byl celkově desátý další Španěl Hector Barbera, ztratil 1,373 vteřiny. Devitinásobný světový šampion Valentino Rossi, který přešel po minulé sezoně k Ducati, zajel třináctý nejrychlejší čas. Abraham za ním zaostal o 0,896 vteřiny.

Poslední testovací den je na programu ve čtvrtek, poté se tým Cardion AB Motoracing vrací do Česka. Do Malajsie opět zamíří na další třídenní testování na konci února.

Výsledky druhého testovacího dne třídy MotoGP na okruhu v Sepangu:

Pořadí: 1. Pedrosa (Šp./Honda) 2:00,770, 2. Stoner (Aus./Honda) +0,664, 3. Spies (USA/Yamaha) +0,738, 4. Dovizioso +0,742, 5. Simoncelli (oba It./Honda) +0,752 42, 6. Aojama (Jap./Honda) +0,764, 7. Lorenzo (Šp./Yamaha) +0,793, ...13. Rossi (It./Ducati) +1,827, 17. ABRAHAM (ČR/Ducati) +2,696.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.