Úřadující mistr světa ve třídě MotoGP Jorge Lorenzo ze Španělska se rozhodl namísto s číslem 99 závodit v příští sezoně s jedničkou. Podle nedělní informace agentury Reuters ho k tomu vedly jak sportovní, tak umělecké důvody.
Světový šampion má v MotoGP tradičně možnost vzít si jedničku, ne všichni tak však činí, protože jsou zvyklí na jiná čísla. \"Jsem na sebe nesmírně hrdý, protože jsem musel tvrdě pracovat, abych si toto právo vydobyl,\" uvedl Lorenzo v tiskovém prohlášení týmu Yamaha.
\"Mám také trochu štěstí. S jedničkou si mohu pohrát, protože moje iniciály jsou JL, což jde s číslem 1 dobře dohromady. Kdybych se jmenoval jinak, bylo by to složitější,\" domnívá se Španěl. \"Na své dosavadní číslo 99 ale rozhodně nezapomenu. Nechám si ho vyšít na nějakou část kombinézy, je to srdeční záležitost. Nebylo snadné se ho vzdát, ale když jsem dostal tu jedinečnou možnost sáhnout po jedničce, musel jsem ji využít,\" ozřejmil.
Nová sezona mistrovství světa silničních motocyklů startuje 20. března v Kataru.Foto: MotoGP.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.