Výrobce legendárních motocyklů Harley-Davidson vykázal za čtvrté čtvrtletí loňského roku menší ztrátu, než se původně očekávalo. Informovala o tom v úterý agentura Reuters.
Ztráta z pokračujících operací společnosti klesla na 42,1 milionu dolarů (749,84 milionu korun), tedy 18 centů (3,2 koruny) na akcii. Ve stejném období předchozího roku společnost přitom vykázala ztrátu 147,2 milionu dolarů (2,6 miliardy korun), tedy 63 centů (11,22 koruny) na akcii.
Tržby společnosti vzrostly v posledním čtvrtletí loňského roku na 917,7 milionu dolarů (16,35 miliardy korun).
Analytici oslovení agenturou Reuters očekávali, že společnost vykáže ztrátu 30 centů (5,34 koruny) na akcii při tržbách 863 milionů dolarů (15,37 miliardy korun).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?