Tím Yamaha nemá záujem vynaložiť väčšie množstvo finančných prostriedkov, aby si zabezpečil služby Jorgeho Lorenza aj pre nasledujúcu sezónu.
O Španielovi sa začalo nedávno špekulovať v súvislosti s možným odchodom ku konkurencii.
Počas víkendu v Laguna Seca sa objavila informácia, že Lorenzo vedie rozhovory s Hondou a to i napriek tomu, že ešte donedávna tvrdil, že zotrvanie v Yamahe ostáva jeho prioritou.
Ľudia z Yamahy sa o správe dozvedeli a boss tímu Masao Furusawa venoval tejto téme niekoľko viet.
"O Jorgeho služby máme aj naďalej záujem. Rokujeme s ním, no zároveň už vieme o jeho ponuke od Hondy. Ak bude chcieť odísť, nezvýšime našu finančnú ponuku, aby sme si ho udržali," zaujal jasné stanovisko Furusawa.
Samotný Lorenzo poprel informáciu, že by bol obdržal jasný a konkrétny finančný návrh zo strany Hondy, hoci nepoprel, že isté diskusie sa už uskutočnili.
"V týchto chvíľach je Yamaha mojou prioritou. Rád by som v tíme ostal a o tejto možnosti rokujeme. Od Hondy zatiaľ žiadna ponuka neprišla, i keď nemôžem povedať, že sme sa spolu nezhovárali. Zatiaľ poviem len toľko, že žiaden kontrakt ešte nemám podpísaný a ja i môj manažér sme otvorený voči akejkoľvek zmysluplnej diskusii," uviedol Lorenzo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.