Australský motocyklista Casey Stoner se ve Spojených státech amerických podrobí vyšetření, které má odhalit příčiny jeho chronické únavy. V úterý o tom informovaly oficiální stránky světového šampionátu silničních motocyklů.
Stoner se se záhadnou nemocí potýká už měsíc, po nedělní Velké ceně USA ve třídě MotoGP pak přiznal, že cítí závrať. "Není mi tak špatně jako v předchozích dvou závodech, ale stále to není ono," konstatoval pro web motogp.com. "V posledních kolech jsem se nedokázal pořádně soustředit a na konci závodu jsem se cítil jako omámený," vysvětlil.
Třiadvacetiletého jezdce Ducati navíc stále trápí levé zápěstí, jež si zlomil v roce 2003 a loni musel kvůli přetrvávajícím problémům znovu podstoupit jeho operaci. "Levou ruku jsem měl hodně unavenou, protože na okruhu v Kalifornii je spousta levotočivých zatáček. Zápěstí se mi navíc od zimní operace ještě nestihlo plně zotavit," ozřejmil. "Nyní musíme přijít na to, co vězí za mými problémy, protože závodit v takovém stavu není žádný med," dodal.
Navzdory všem problémům ale předvedl Stoner v Kalifornii solidní výkon. A to s náhradním motocyklem a bolestí ramena, ruky a žeber, která si pochroumal při pádu v sobotní kvalifikaci. Na uplynulý závodní víkend by však podle svých slov nejraději zapomněl.
Stoner nyní ztrácí na lídra šampionátu MotoGP Valentina Rossiho z Itálie, jenž skončil v Kalifornii druhý za Danim Pedrosou ze Španělska, 16 bodů.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.