Úradujúci šampión Valentino Rossi musel na podujatí v Mugelle akceptovať nepríjemnú prehru. Pre rýchleho Taliana ostala v nedeľu len tretia priečka.
"Il Dottore" si brúsil zuby na ôsmy domáci triumf v rade, ale žiaľ v záverečných fázach pretekov si na schnúcej trati nedokázal udržať rozhodujúcu rýchlosť. Dokonca sa zdalo, že Vale si domov odvezie len piate miesto, ale v skvelom finiši sa mu predsa len podarilo zdolať Lorisa Capirossiho a Andreu Doviziosa. Obsadil tak bronzovú priečku, hneď za najvážnejšími rivalmi v boji o titul Caseym Stonerom a Jorgem Lorenzom.
"Dosiahnuť na domácej trati len tretie miesto po siedmych víťazstvách v rade je tak trochu škoda. Je to ale vcelku normálna situácia," zhodnotil výsledok Rossi. "Celkovo sme prežili pomerne ťažký víkend, obzvlášť preteky boli neskutočne šialené. Každopádne, pódium je vždy lepšie ako nič."
Úradujúci šampión zrejme vie o čom hovorí, nakoľko si je vedomý toho, že v premenlivých podmienkach ešte má isté rezervy. Dokázali to napríklad aj preteky pred dvoma týždňami v Le Mans, kde sa nevyhol chybám.
"Za takýchto podmienok mi v minulosti vždy chýbalo šťastie, takže dostať sa na pódium priamo pred talianskymi fanúšikmi je dobrý výsledok," pokračuje Rossi. "Na vlhkej trati som bol veľmi veľmi silný, ale na suchu som bojoval s problémami. Nejazdil som tak rýchlo ako som chcel."
Tretie miesto z Talianska spôsobilo, že Rossi klesol na priebežnú tretiu priečku, 9 bodov za nového lídra majstrovstiev Stonera a päť bodov za Lorenza.
"Poradie v šampionáte je veľmi tesné, uvidíme, čo prinesie Barcelona," dodal na záver Vale.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.