Velmi povedený start do prvního závodu se povedl Američanu Spiesovi na motocyklu Yamaha, který se přetahoval s Japoncem Hagou doslova do posledních metrů o to kdo "ukořistí" body za první závod. Supersporty podobným způsobem jako Spies vyhrál Irský jezdec Laverty. Náš Smrž vynikající 6. a 3. místo!
Stoupající formu ale také výborně připravenou techniku na táhlé trati v holandském Assenu předvedl Američan Ben Spies na motocyklu Yamaha. První jízda se mu vyvedla mimořádně, protože po úvodní přetahované si nakonec své body a také první místo vybojoval doslova v poslední zatáčce s Japoncem Hagou. Naproti tomu druhá jízda se mu hrubě nevyvedla a po odstoupení si svůj vvýtčný víkend vyjel Japonec Haga, který vyhrál druhou jízdu. Velmi dobrého umístění dosáhl také náš Jakub Smrž, který se umístil na 6.místě, kdy se mu nepodařilo dotáhnout na pátého Biaggiho (letos na Aprilii) a zajet lepší umístění. Druhá jízda ale byla to co by jsme u Smrže viděli rádi a jeho 3.místo bylo vyústěním jeho snahy zprvní jízdy! Supersporty se právě dojeli a zpravdajství přineseme později, nicméně první místo obsadil Ir Laverty, který se do posledního kola přetahoval s ostaními jezdci o první příčku. Turek Sofuoglu dneska až na pátém místě a Patrik Vostárek dojel na 11.místě. SBK - 1.jízda 1. 19 B. SPIES USA Yamaha WSB Yamaha YZF R1 2. 41 N.HAGA JPN Ducati Xerox Team Ducati 1098R 3. 91 L. HASLAM GBR Stiggy Racing Honda Honda CBR1000RR 4. 66 T. SYKES GBR Yamaha WSB Yamaha YZF R1 5. 3 M.BIAGGI ITA Aprilia Racing Aprilia RSV4 Factory 6. 96 J. SMRZ CZE Guandalini Racing Ducati 1098R 7. 65 J. REA GBR HANNspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 8. 55 R. LACONI FRA DFX Corse Ducati 1098R 9. 84 M.FABRIZIO ITA Ducati Xerox Team Ducati 1098R 10. 11 T. CORSER AUS BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR 11. 67 S. BYRNE GBR Sterilgarda Ducati 1098R 12. 31 K. MUGGERIDGE AUS Celani Race Suzuki GSX-R 1000 K9 13. 76 M.NEUKIRCHNER GER Suzuki Alstare BRUX Suzuki GSX-R 1000 K9 14. 111 R. XAUS ESP BMW Motorrad Motorsport BMW S1000 RR 15. 9 R. KIYONARI JPN Ten Kate Honda Racing Honda CBR1000RR 16. 24 B. ROBERTS AUS Guandalini Racing Ducati 1098R 17. 100 M.TAMADA JPN Kawasaki World Superbike Kawasaki ZX 10R 18. 32 S. EASTON GBR Kawasaki World Superbike Kawasaki ZX 10R 19. 94 D. CHECA ESP Yamaha France GMT 94 Yamaha YZF R1 20. 25 D.SALOM ESP Team Pedercini Kawasaki ZX 10R 21. 88 R. RESCH AUT TKR Suzuki Switzerland Suzuki GSX-R 1000 K9 SBK - 2.jízda 1. 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 36'31.712 (164,6 kph) 2. 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 2.678 3. 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 4.603 4. 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 8.981 5. 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 12.104 6. 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 14.575 7. 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 17.449 8. 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 17.729 9. 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 18.167 10. 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 25.056 11. 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 32.617 12. 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 32.688 13. 24 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 37.415 14. 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 55.088 15. 99 Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 55.325 16. 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098R 1'18.514 17. 88 Resch R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'30.780 Neklasifikováni ve 2jízdě: RET 33 Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR RET 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R RET 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR RET 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF R1 RET 25 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R RET 31 Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 RET 32 Easton S. (GBR) Kawasaki ZX 10R RET 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 RET 77 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR RET 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory Supersport 1. 50 Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 35'45.160 (160,528 kph) 2. 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R6 0.107 3. 26 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 0.178 4. 99 Foret F. (FRA) Yamaha YZF R6 1.777 5. 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1.901 6. 8 Aitchison M. (AUS) Honda CBR600RR 5.492 7. 13 West A. (AUS) Honda CBR600RR 12.551 8. 77 Veneman B. (NED) Suzuki GSX-R600 12.841 9. 127 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 13.567 10. 51 Pirro M. (ITA) Yamaha YZF R6 19.657 11. 7 Vostárek P. (CZE) Honda CBR600RR 24.316 12. 69 Nannelli G. (ITA) Triumph Daytona 675 25.803 13. 55 Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 26.255 14. 21 Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 26.439 15. 24 McCoy G. (AUS) Triumph Daytona 675 44.902 16. 28 Vos A. (NED) Honda CBR600RR 52.814 17. 83 Holland R. (AUS) Honda CBR600RR 52.959 18. 9 Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 58.793 19. 57 Bos K. (NED) Yamaha YZF R6 1'04.653 20. 94 Van Nieuwenhuizen M. (NED) Yamaha YZF R6 1'08.049 21. 32 Lai F. (ITA) Honda CBR600RR 1'08.111 22. 88 Guerra Y. (ESP) Yamaha YZF R6 1'08.389 23. 27 Van Poppel T. (NED) Yamaha YZF R6 1'25.061 Neklasifikování ve třídě supersport: RET 53 Polita A. (ITA) Suzuki GSX-R600 RET 117 Praia M. (POR) Honda CBR600RR RET 1 Pitt A. (AUS) Honda CBR600RR RET 105 Vizziello G. (ITA) Honda CBR600RR RET 30 Günther J. (GER) Honda CBR600RR RET 14 Lagrive M. (FRA) Honda CBR600RR RET 5 Pradita T. (INA) Yamaha YZF R6 RET 96 Smrz M. (CZE) Triumph Daytona 675 Superstock 1000 1. 21 Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 22'19.407 (159,156 kph) 2. 19 Simeon X. (BEL) Ducati 1098R 3.431 3. 20 Barrier S. (FRA) Yamaha YZF R1 4.240 4. 112 Fores J. (ESP) Kawasaki ZX 10R 4.369 5. 71 Corti C. (ITA) Suzuki GSX-R 1000 K9 7.504 6. 65 Baz L. (FRA) Yamaha YZF R1 10.191 7. 87 Jones G. (AUS) Yamaha YZF R1 10.604 8. 34 Giugliano D. (ITA) MV Agusta F4 312 R 11.050 9. 77 Burrell B. (GBR) Honda CBR1000RR 11.287 10. 16 Schouten R. (NED) Yamaha YZF R1 11.378 11. 29 Beretta D. (ITA) Ducati 1098R 18.964 12. 8 Antonelli A. (ITA) Yamaha YZF R1 20.246 13. 69 Jezek O. (CZE) Honda CBR1000RR 20.811 14. 53 Lammert D. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 21.381 15. 111 Ortega I. (ESP) Kawasaki ZX 10R 21.498 16. 7 Mähr R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 21.868 17. 119 Magnoni M. (ITA) Yamaha YZF R1 22.719 18. 35 Kerkhoven A. (NED) Yamaha YZF R1 23.394 19. 5 De Boer D. (NED) Yamaha YZF R1 23.784 20. 46 Bridewell T. (GBR) Yamaha YZF R1 26.965 21. 25 Black G. (GBR) Yamaha YZF R1 28.241 22. 51 Barragan S. (ESP) Honda CBR1000RR 30.458 23. 2 Morelli L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 31.643 24. 86 Napoleone L. (FRA) Suzuki GSX-R 1000 K9 36.205 25. 44 Nemeth B. (HUN) Honda CBR1000RR 36.955 26. 91 Johansson H. (SWE) Yamaha YZF R1 40.076 27. 72 Pouhair N. (FRA) Yamaha YZF R1 45.824 28. 63 Bjork P. (SWE) Honda CBR1000RR 46.530 29. 23 Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 46.705 30. 11 Tutusaus P. (ESP) KTM RC8 R 48.241 31. 12 Vivarelli N. (ITA) Honda CBR1000RR 1'17.713 32. 36 Thiriet P. (BRA) Honda CBR1000RR 1'22.681 33. 66 Stoklosa M. (POL) Honda CBR1000RR 1'24.660 Superstock 600 1. 4 Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 17'36.124 (155,266 kph) 2. 37 Litjens J. (NED) Yamaha YZF R6 0.363 3. 11 Guarnoni J. (FRA) Yamaha YZF R6 4.877 4. 89 Kerschbaumer S. (AUT) Yamaha YZF R6 10.028 5. 47 La Marra E. (ITA) Honda CBR600RR 12.345 6. 13 Lombardi D. (ITA) Kawasaki ZX-6R 13.139 7. 7 Guittet B. (FRA) Honda CBR600RR 15.734 8. 34 Van Leuven K. (NED) Yamaha YZF R6 16.738 9. 36 Chmielewski A. (POL) Yamaha YZF R6 17.375 10. 19 Morelli N. (ITA) Honda CBR600RR 17.853 11. 91 Ott A. (NED) Yamaha YZF R6 18.127 12. 12 Cecchini R. (ITA) Honda CBR600RR 28.240 13. 23 Von Gunten C. (SUI) Suzuki GSX-R600 31.546 14. 119 Van Huisstede J. (NED) Suzuki GSX-R600 44.833 15. 132 Manfrinati D. (ITA) Honda CBR600RR 53.374 16. 10 Calero N. (ESP) Yamaha YZF R6 53.498 17. 81 Látr D. (CZE) Honda CBR600RR 58.199 18. 26 Vrajitoru M. (ROU) Yamaha YZF R6 1'31.789 19. 30 Vrajitoru B. (ROU) Yamaha YZF R6 1'56.419 Neklasifikáni ve třídě superstock600: RET 55 Lonbois V. (BEL) Yamaha YZF R6 RET 9 Petrucci D. (ITA) Yamaha YZF R6 RET 5 Bussolotti M. (ITA) Yamaha YZF R6
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.