Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, je po prvním pole position a prvním pódiu v DTM extra motivován. Dle jeho názoru ještě přijdou tratě, které mu sedí.
Daniel Juncadella zažil o uplynulém závodu na Norisringu dvojité jubileum - poprvé ve své kariéře ovládl kvalifikaci DTM a poprvé se také v DTM dostal na pódium. "Byl to pro mě samozřejmě fantastický moment. Celý víkend pro mě probíhal velmi dobře. Věřím, že jsem teď na dobré cestě. Teď to musím ukázat i na dalším závodním víkendu DTM," říká Daniel Juncadella. Španěl třetí místo z Norisringu věnoval svému kamarádovi, který před závodem zemřel.
"V dalších týdnech pojedeme na tratích, které mi velmi dobře sedí. Uvidíme, co tam bude možné. Jako tým zažíváme pozitivní fázi a pro mě osobně bylo moje první pole position a první pódiové umístění samozřejmě super motivací," pokračuje rodák z Barcelony. V kalendáři teď budou následovat tratě Zandvoort (Holandsko) a Brands Hatch (Velká Británie).
"Obě jsou to mega závodní tratě, na kterých člověk nesmí udělat chybu. Tam bude každá sebemenší chyba okamžitě penalizována a člověk je venku. Tak to bývá na těchto typických starých závodních tratích bez asfaltových únikových zón. Tam musíte jet neustále v ideální závodní linii, jinak se rychle dostanete do problémů," pokračuje Juncadella.
"Na Brands Hatch a Zandvoortu jsem dosáhl také některých z mých nejlepších výsledků ve Formuli 3. Na Brands Hatch jedeme letos poprvé s DTM dlouhou variantu, která je něčím opravdu zvláštním. Podle mě je to skvělé. Jednoduše mega. Tuto variantu jsem jel už minulý rok v GT autě, možná díky tomu budu mít menší výhodu. GT auto sleduje kompletně odlišnou filozofii a musíte sdílet kokpit s dalším závodníkem. Ale pokud jste aktivní a sedíte každý víkend v autě, tak je to skvělá příprava, protože se u toho učíte střídat v krátkém čase dvě kompletně odlišná auta a musíte se jim přizpůsobit. Proto jsou tyto starty podle mě dobré."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?