Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, je po prvním pole position a prvním pódiu v DTM extra motivován. Dle jeho názoru ještě přijdou tratě, které mu sedí.
Daniel Juncadella zažil o uplynulém závodu na Norisringu dvojité jubileum - poprvé ve své kariéře ovládl kvalifikaci DTM a poprvé se také v DTM dostal na pódium. "Byl to pro mě samozřejmě fantastický moment. Celý víkend pro mě probíhal velmi dobře. Věřím, že jsem teď na dobré cestě. Teď to musím ukázat i na dalším závodním víkendu DTM," říká Daniel Juncadella. Španěl třetí místo z Norisringu věnoval svému kamarádovi, který před závodem zemřel.
"V dalších týdnech pojedeme na tratích, které mi velmi dobře sedí. Uvidíme, co tam bude možné. Jako tým zažíváme pozitivní fázi a pro mě osobně bylo moje první pole position a první pódiové umístění samozřejmě super motivací," pokračuje rodák z Barcelony. V kalendáři teď budou následovat tratě Zandvoort (Holandsko) a Brands Hatch (Velká Británie).
"Obě jsou to mega závodní tratě, na kterých člověk nesmí udělat chybu. Tam bude každá sebemenší chyba okamžitě penalizována a člověk je venku. Tak to bývá na těchto typických starých závodních tratích bez asfaltových únikových zón. Tam musíte jet neustále v ideální závodní linii, jinak se rychle dostanete do problémů," pokračuje Juncadella.
"Na Brands Hatch a Zandvoortu jsem dosáhl také některých z mých nejlepších výsledků ve Formuli 3. Na Brands Hatch jedeme letos poprvé s DTM dlouhou variantu, která je něčím opravdu zvláštním. Podle mě je to skvělé. Jednoduše mega. Tuto variantu jsem jel už minulý rok v GT autě, možná díky tomu budu mít menší výhodu. GT auto sleduje kompletně odlišnou filozofii a musíte sdílet kokpit s dalším závodníkem. Ale pokud jste aktivní a sedíte každý víkend v autě, tak je to skvělá příprava, protože se u toho učíte střídat v krátkém čase dvě kompletně odlišná auta a musíte se jim přizpůsobit. Proto jsou tyto starty podle mě dobré."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?