Jezdec Mercedesu, Daniel Juncadella, je po prvním pole position a prvním pódiu v DTM extra motivován. Dle jeho názoru ještě přijdou tratě, které mu sedí.
Daniel Juncadella zažil o uplynulém závodu na Norisringu dvojité jubileum - poprvé ve své kariéře ovládl kvalifikaci DTM a poprvé se také v DTM dostal na pódium. "Byl to pro mě samozřejmě fantastický moment. Celý víkend pro mě probíhal velmi dobře. Věřím, že jsem teď na dobré cestě. Teď to musím ukázat i na dalším závodním víkendu DTM," říká Daniel Juncadella. Španěl třetí místo z Norisringu věnoval svému kamarádovi, který před závodem zemřel.
"V dalších týdnech pojedeme na tratích, které mi velmi dobře sedí. Uvidíme, co tam bude možné. Jako tým zažíváme pozitivní fázi a pro mě osobně bylo moje první pole position a první pódiové umístění samozřejmě super motivací," pokračuje rodák z Barcelony. V kalendáři teď budou následovat tratě Zandvoort (Holandsko) a Brands Hatch (Velká Británie).
"Obě jsou to mega závodní tratě, na kterých člověk nesmí udělat chybu. Tam bude každá sebemenší chyba okamžitě penalizována a člověk je venku. Tak to bývá na těchto typických starých závodních tratích bez asfaltových únikových zón. Tam musíte jet neustále v ideální závodní linii, jinak se rychle dostanete do problémů," pokračuje Juncadella.
"Na Brands Hatch a Zandvoortu jsem dosáhl také některých z mých nejlepších výsledků ve Formuli 3. Na Brands Hatch jedeme letos poprvé s DTM dlouhou variantu, která je něčím opravdu zvláštním. Podle mě je to skvělé. Jednoduše mega. Tuto variantu jsem jel už minulý rok v GT autě, možná díky tomu budu mít menší výhodu. GT auto sleduje kompletně odlišnou filozofii a musíte sdílet kokpit s dalším závodníkem. Ale pokud jste aktivní a sedíte každý víkend v autě, tak je to skvělá příprava, protože se u toho učíte střídat v krátkém čase dvě kompletně odlišná auta a musíte se jim přizpůsobit. Proto jsou tyto starty podle mě dobré."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.